Jump to content

Raare error!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb een probleem met het opstarten van GTA SA. Ik had het spel al een tijdje maar er kwam na verloop van tijd een 'scheur' in de CD. Nu heb ik een nieuwe CD gekocht. Ik heb er, voordat er een 'scheur' in de CD zat, nog gewoon mee gespeeld, maar nu (met de nieuwe CD) komt er dit te staan als ik het spel op probeer te starten: "Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad, of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item." Ik heb het spel al een keer opnieuw geïnstalleerd en wéér kreeg ik het zelfde resultaat! Andere spellen doen het wel gewoon en functioneren goed. Ik heb het hele internet afgezocht, maar niks over dit soort 'errors'. Weet iemand wat ik moet doen, ik kom er écht niet meer uit...

Ik heb Windows XP

Home Edition

Versie 2002

Service Pack 3

Direct X 9 zit er op

Over de geheugenruimte kan ik niks over vinden (als iemand die wil weten, moet je even zegggen hoe ik het kan vinden).

Alvast super bedankt! ;)

Net heb ik de CD er uit gehaald en toen gaf hij een andere "waarschuwing".

Nu heb ik hem er weer ingestopt, en hij deed het ineens weer. Alleen toen ik een savegame wilde openen, kon dat niet! Toen heb ik op "exit" gedrukt en nu doet hij weer precies het zelfde als voorheen! Weet iemand hier raad mee?

Het is écht vreemd, ik heb alles geprobeerd! Maar ik heb gekeken naar de CD en ik zag er hele kleine mini-krasjes op, dit was al zo toen ik ham kocht. Ik weet niet of dat de oorzaak is. Ik denk het niet, want soms doet hij het wel...

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

gebruik de edit knop in plaats vaan steeds nieuwe reacties te plaatsen. misschien moet je even naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht

Geplaatst:

Ja, sorry, maar ik kan mijn vorige bericht niet verwijderen... Dus het moest wel.

Volgensmij is het zo dat de winkel geen CD's meer omruild, met name de Intertoys (waar ik hem heb gekocht).

>>> Door VWO-er: Heb ze even samengevoegd ;)<<<

Heb je er ook print screens ervan word het duidelijker

Sorry, ik kan hem niet verkleinen... :?

EDIT: Iemand? Wie kan me helpen??? :cry:

post-126848-1289661389,91.jpg

Bewerkt: door Max30
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Wacht, er is redding...

Ga naar de map Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files en verwijder daar het bestand gta_sa.set en probeer je spel weer te starten.

Succes blij.gif

Geplaatst:

Wacht, er is redding...

Ga naar de map Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files en verwijder daar het bestand gta_sa.set en probeer je spel weer te starten.

Succes blij.gif

Hij doet het nog steeds niet. :cry:

Geplaatst:

Heb je je CD al gecheckt voor eventuele krassen?

Nou er zit misschien iets in de vorm van krassen op... Ik weet niet of dat echt bepalend is... Er zitten een soort van "vlekjes" op. Maar soms doet het spel het en soms niet.

Geplaatst:

Veeg de CD eens af met een zacht, licht vochtig doekje. Mogelijk helpt dit, zo niet, probeer het dan met een CD van je vriend/kennis/bekende/etcetera...

Geplaatst:

aangezien de error verwijst naar het bestand op je C: schijf is deze error irrelevant voor de dvd.

Kan je verder gewoon via deze computer op de C schijf komen?

aangezien de error verwijst naar het bestand op je C: schijf is deze error irrelevant voor de dvd.

Kan je verder gewoon via deze computer op de C schijf komen?

Ja, helemaal.

Waar slaat die waarschuwing dan op???

Bewerkt: door Max30
Geplaatst:

Heel soms doet hij het, maar vaak niet. Ik kan wel berichten gaan samenvoegen, maar dan kijkt niemand naar het nieuwe bericht en dan antwoord er ook niemand.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...