Max30 Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Weet niemand een oplossing? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Gebruik je de OUDE instalatie map voor sa nog steeds? als je nu eens probeert te herinstaleren, Reageren
Max30 Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Ja, ik had hem al opnieuw geïnstalleerd. Volgensmij gebruik ik nog de oude instalatiemap.... Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Ja, ik had hem al opnieuw geïnstalleerd. Volgensmij gebruik ik nog de oude instalatiemap.... Dan moet je de Oude installatie map even verwijderen dan haal je joun CD er uit Dan ga je naar dat start icoontje Daar klik je op uitvoeren en dan typ je in: Regedit WAARSCHUWING GA ER VOORZICHTIG MEE OM ANDERS IS JE PC STRAKS KAPOT Dan ga je zoeken naar Rockstar games. Dan zie je de Rockstar games map Verwijder voorzichtig die rockstat games map Dan kan je hem weer instaleren Want er staan namelijk nog oude bestanden in de data van je PC daarom is Regedit er Veel Succes Reageren
Max30 Geplaatst: 19 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Heel erg bedankt! Maar als je dat alles doet, ben je dan ook alle missies kwijt? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Heel soms doet hij het, maar vaak niet. Ik kan wel berichten gaan samenvoegen, maar dan kijkt niemand naar het nieuwe bericht en dan antwoord er ook niemand. Mischien helpt t mischien niet klik eens met je rechtermuisknop op gta san andreas en doe dan run as administrator (JA IS ER OOK VOOR XP) En dan werkt ie mischien Reageren
Max30 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Die optie staat er niet bij.... Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 die optie bestaat helemaal niet voor XP dus daar hoef je niet naar te zoeken. Wat ik als ik jou was even zou doe is San andreas verwijderen, daarna het gta_sa.set bestandje verwijderen, de map waar je San Andreas hebt geinstalleert verwijderen en dan op een andere locatie het spel opnieuw installeren. Reageren
huseyink Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Iemand??? Weet niemand een oplossing??? Please, help me! je voer het tocht wel uit als amadstor Reageren
Max30 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Iemand??? Weet niemand een oplossing??? Please, help me! je voer het tocht wel uit als amadstor Die optie is er naar mijn weten niet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.