BoerTijger Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Aangezien ik hier nog geen topic over gezien heb: SAMP Forum roept 0.3c af. Het is inderdaad al tijdje bekend. Je kunt hier hoop nieuwe functie's mee o.a. kenteken veranderen. Huis in brand zetten etc. Volledige topic van samp forum klik daarvoor hier. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 12 november 2010 Rapport Geplaatst: 12 november 2010 Ik vind dit een leuke update voor RolePlay servers! En aangezien ik het meest RolePlay speel ben ik wel blij met deze update. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=beI7Lpz2C-E Reageren
keessie Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 heb vandaag de beta geinstaleerd en de mogelijkheid voor custom objects is geweldig is met net gelukt om er iets in te krijgen Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 De nieuwe objects zijn inderdaad fantastisch. Al hoop ik van harte dat er ook nog een functie wordt toegevoegd waarmee je het water level kan regelen. Hier in ieder geval al een mooie update: En ja, iedereen in de server kan dat zien. Topic vastgeplakt. Voel je vrij om te discussiëren. Reageren
Basssss Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 (bewerkt) Is 0.3c al uit dan? =O Kan zo snel niet iets over op het SA-MP forum vinden. Edit: Laatmaar, ik zie ineens de link in jouw onderschrift... :$ Ziet er in ieder geval prima uit. Bewerkt: 30 november 2010 door Basssss Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Slechts een zogeheten Release Candidate; dat wil zeggen dat het in principe gereleased kan worden, tenzij er nog (kritieke) bugs worden gevonden door de spelers - vandaar dat de servers gelimiteerd zijn tot 50 spelers. Ik zal er binnenkort ook eens mee gaan stoeien, zien of er nog wat leuks uitrolt Reageren
Gast Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 http://i55.tinypic.com/2zycuqe.png En ja, iedereen in de server kan dat zien. Is dat jouw custom car? Die zou ik ook wel op de server willen zit, zou je de link willen sturen? p.s, Het is wel jammer dat je voor custom skins, enzovoort, een speciale sa-mp.exe moet starten >>> Door VWO-er: Plaatje naar link veranderd, opdat de pagina niet onnodig lang wordt <<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Is dat jouw custom car? Die zou ik ook wel op de server willen zit, zou je de link willen sturen? p.s, Het is wel jammer dat je voor custom skins, enzovoort, een speciale sa-mp.exe moet starten Dat zijn gewoon de orginele Bullet, Cheetah en Infernus. Die sirene die er bovenop staat kan je nu gewoon toevoegen met CreateObject/AttachObjectToVehicle. Zoals je misschien gemerkt hebt (of misschien ook niet) vind je in je <GTA SA Map>/models folder een nieuw bestandje genaamd SAMP.img. Hierin zitten een boel nieuwe models (waaronder die sirene) die je kan gebruiken. Server owners kunnen dit bestandje ook desgewenst aanpassen en vervolgens weer ter beschikking stellen aan de spelers. Het bestand is ongeveer 30MB groot; dus heel wat beter dan een complete gta3.img. Reageren
Morph1 Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 wow, nu kan je de dialogs wel extreem mooi maken, dat van de voertuigen regelen is zeer handig voor rp,s heb je er geen hele filterscripts meer voor nodig, en er waren nog meer nieuwe objects dan in het filmpje, nu zou MTA ook snel geupdated moeten worden anders heb je er nog niet veel aan, er zitten van die hele mooie tunnels bij, leuk voor de zogeheten rollercoasters in stuntservers. aangezien ik bezig ben met een StuntRoleplay ben ik hier heeeeeeeel blij mee Reageren
keessie Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 wow, nu kan je de dialogs wel extreem mooi maken, dat van de voertuigen regelen is zeer handig voor rp,s heb je er geen hele filterscripts meer voor nodig, en er waren nog meer nieuwe objects dan in het filmpje, nu zou MTA ook snel geupdated moeten worden anders heb je er nog niet veel aan, er zitten van die hele mooie tunnels bij, leuk voor de zogeheten rollercoasters in stuntservers. aangezien ik bezig ben met een StuntRoleplay ben ik hier heeeeeeeel blij mee mta word waarschijnlijk niet geupdate dat het samp kan supporten zijn zeg maar soort rivalen van elkaar maar je kan dus je eigen objecten maken. dus je kan in princiepe een hele nieuwe map gaan maken Reageren
Morph1 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 mta word waarschijnlijk niet geupdate dat het samp kan supporten zijn zeg maar soort rivalen van elkaar maar je kan dus je eigen objecten maken. dus je kan in princiepe een hele nieuwe map gaan maken ik zal wel kijken naar een nieuwe samp map editor, (er schijnt een ingame editor te zijn) maar je kan niet je eigen objecten maken, er zijn alleen nieuwe objecten toegevoegd. helaas ken ik geen object editor die onlangs geupdatet is en de nieuwe objecten bevat. Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 maar je kan niet je eigen objecten maken Zeker wel. Alleen moet je dan de nieuwe samp.img (of de nieuwe dff/txd) voor download ter beschikking stellen. Het bestand wordt namelijk niet automatsich gedownloadt, omdat Kalcor/Kye wil dat SA:MP 'instant' blijft. Dit heb ik laatst nog ingame gezet d.m.v. de samp.img: Reageren
Morph1 Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 ja maar hoe wil je dat dan allemaal doen, of waar heb jij die info vandaan, dan kan ik dat mischien ook leren, en kan iedereen in de server dat dan zien? Reageren
keessie Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 het werkt eigenlijk gewoon hetzelfde als in single player dus over 3d programmas is er genoeg te vinden in deze link staat genoeg over samp http://forum.gamerxserver.com/forumdisplay.php?43-Objects-and-SA-MP-(GTASA) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.