Jump to content

SA:MP 0.3c


BoerTijger

Recommended Posts

Aangezien ik hier nog geen topic over gezien heb:

SAMP Forum roept 0.3c af. Het is inderdaad al tijdje bekend.

Je kunt hier hoop nieuwe functie's mee o.a. kenteken veranderen. Huis in brand zetten etc.

Volledige topic van samp forum klik daarvoor hier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De nieuwe objects zijn inderdaad fantastisch. Al hoop ik van harte dat er ook nog een functie wordt toegevoegd waarmee je het water level kan regelen.

Hier in ieder geval al een mooie update:

2zycuqe.png

En ja, iedereen in de server kan dat zien. :)

Topic vastgeplakt. Voel je vrij om te discussiëren. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Slechts een zogeheten Release Candidate; dat wil zeggen dat het in principe gereleased kan worden, tenzij er nog (kritieke) bugs worden gevonden door de spelers - vandaar dat de servers gelimiteerd zijn tot 50 spelers.

Ik zal er binnenkort ook eens mee gaan stoeien, zien of er nog wat leuks uitrolt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

http://i55.tinypic.com/2zycuqe.png

En ja, iedereen in de server kan dat zien. :)

Is dat jouw custom car? Die zou ik ook wel op de server willen zit, zou je de link willen sturen?

p.s, Het is wel jammer dat je voor custom skins, enzovoort, een speciale sa-mp.exe moet starten :(

>>> Door VWO-er: Plaatje naar link veranderd, opdat de pagina niet onnodig lang wordt ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat jouw custom car? Die zou ik ook wel op de server willen zit, zou je de link willen sturen?

p.s, Het is wel jammer dat je voor custom skins, enzovoort, een speciale sa-mp.exe moet starten :(

Dat zijn gewoon de orginele Bullet, Cheetah en Infernus. Die sirene die er bovenop staat kan je nu gewoon toevoegen met CreateObject/AttachObjectToVehicle.

Zoals je misschien gemerkt hebt (of misschien ook niet) vind je in je <GTA SA Map>/models folder een nieuw bestandje genaamd SAMP.img. Hierin zitten een boel nieuwe models (waaronder die sirene) die je kan gebruiken. Server owners kunnen dit bestandje ook desgewenst aanpassen en vervolgens weer ter beschikking stellen aan de spelers. Het bestand is ongeveer 30MB groot; dus heel wat beter dan een complete gta3.img.

Link to comment
Delen op andere websites

wow, nu kan je de dialogs wel extreem mooi maken, dat van de voertuigen regelen is zeer handig voor rp,s heb je er geen hele filterscripts meer voor nodig, en er waren nog meer nieuwe objects dan in het filmpje, nu zou MTA ook snel geupdated moeten worden anders heb je er nog niet veel aan, er zitten van die hele mooie tunnels bij, leuk voor de zogeheten rollercoasters in stuntservers.

aangezien ik bezig ben met een StuntRoleplay ben ik hier heeeeeeeel blij mee :D

Link to comment
Delen op andere websites

wow, nu kan je de dialogs wel extreem mooi maken, dat van de voertuigen regelen is zeer handig voor rp,s heb je er geen hele filterscripts meer voor nodig, en er waren nog meer nieuwe objects dan in het filmpje, nu zou MTA ook snel geupdated moeten worden anders heb je er nog niet veel aan, er zitten van die hele mooie tunnels bij, leuk voor de zogeheten rollercoasters in stuntservers.

aangezien ik bezig ben met een StuntRoleplay ben ik hier heeeeeeeel blij mee :D

mta word waarschijnlijk niet geupdate dat het samp kan supporten zijn zeg maar soort rivalen van elkaar :puh:

maar je kan dus je eigen objecten maken. dus je kan in princiepe een hele nieuwe map gaan maken

Link to comment
Delen op andere websites

mta word waarschijnlijk niet geupdate dat het samp kan supporten zijn zeg maar soort rivalen van elkaar :puh:

maar je kan dus je eigen objecten maken. dus je kan in princiepe een hele nieuwe map gaan maken

ik zal wel kijken naar een nieuwe samp map editor, (er schijnt een ingame editor te zijn) maar je kan niet je eigen objecten maken, er zijn alleen nieuwe objecten toegevoegd. helaas ken ik geen object editor die onlangs geupdatet is en de nieuwe objecten bevat.

Link to comment
Delen op andere websites

maar je kan niet je eigen objecten maken

Zeker wel. Alleen moet je dan de nieuwe samp.img (of de nieuwe dff/txd) voor download ter beschikking stellen. Het bestand wordt namelijk niet automatsich gedownloadt, omdat Kalcor/Kye wil dat SA:MP 'instant' blijft.

Dit heb ik laatst nog ingame gezet d.m.v. de samp.img:

2zz2nlx.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...