GTAmaniax Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 op die rode brug op het 2e eiland ligt een minigun (Heavy Artillery) alleen daar kan ik niet bij, er zit een soort onzichtbare muur omheen :blink: heeft iemand anders dit ook gehad en wanneer gaat ie weg? alvast bedankt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Neej dat heb ik niet gehad volgens mij kzal ff kijkuh B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 volgens mij kan je nog niet naar de desert/Las Venturas dus daarom ook daar nog niet heen over de brug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Je bent inderdaad denk k nog niet ver genoeg Nog ff doorpspelen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 het deel waar die minigun ligt daar ben ik al met het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 dus je kan al over de hele brug meschien is het bij jou ene bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.