GTAnielsATG Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Hey allemaal Als ik een map maak en hem wil testen (F5 of test knopje) Krijg ik een fout Hoe kan ik dit oplossen? ERROR: Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Had ik ook eens, Meschien heb je teveel maps aangemaakt? Als ik dat heb doet ie het niet als je teveel maps hebt moet je een paar deleten en mta herinstallen Reageren
Morph1 Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 heb je dit met al je maps? Reageren
GTAnielsATG Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Ik heb nog geen maps gemaakt... Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Je kan Multi Theft Auto herinstallen aangezien het ligt aan de map editor_test. Voor de zekerheid zou ik eerst MTA uninstallen of de map editor_test verwijderen zodat je zeker bent dat hij opnieuw word aangemaakt. Heb je trouwens al eens in deze map/file bezig geweest? Reageren
Wrieh Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Als je dit krijgt, kijk dan of er punten (.) in de mapnaam staan, Als je nog geen map gemaakt hebt. Herinstaleer MTA is. Of typ /restart editor_test Wrieh, Reageren
GTAnielsATG Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Ik ben nu aan het herinstalleren want de heeft niet gewerkt Reageren
Bansheee Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Dit heb ik ook al eens gehad met MTA. Dit kwam toen ik in de .meta file bezig was om een muziekje aan de map toe tevoegen. Had per ongeluk iets verkeerds neergezet. Mischien moet je even kijken in de .meta van de map die het niet meer doet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.