Jump to content

[2010] Forum Awards

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 191
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

17

• Silverbyte

14

• BoerTijger

12

• Kloep

10

Ik voor Beste Savegamer. :puh: Maar dat win ik toch niet als ik zie tegen wie ik het allemaal opneem bij die award. :$

Sorry, maar iedereen weet gewoon dat ik duizenden savegames heb gedaan dit jaar.. :{

Waarom heb ik daar niks van gemerkt? :{

Delen op andere websites

Ik voor Beste Savegamer. :puh: Maar dat win ik toch niet als ik zie tegen wie ik het allemaal opneem bij die award. :$

Sorry, maar iedereen weet gewoon dat ik duizenden savegames heb gedaan dit jaar.. :{

Miljoenen toch? 8)

Delen op andere websites

Ik denk dat er dan hoge verzendkosten aanzitten.

Neuh, dat valt nog wel mee.. Alleen de administratorkosten zijn nogal hoog.. ^^

Die kosten hoeft de winnaar zelf toch niet te betalen? Ik kan er toch niets aan doen dat ik genomineerd ben? Ik begrijp niet eens waarom, ik zal degenen die op mijn stemmen eens een nota sturen en flink aftuigen :@ . Het is een complot! Ik zeg het je!

Delen op andere websites

[...]

Die kosten hoeft de winnaar zelf toch niet te betalen? Ik kan er toch niets aan doen dat ik genomineerd ben? Ik begrijp niet eens waarom, ik zal degenen die op mijn stemmen eens een nota sturen en flink aftuigen :@ . Het is een complot! Ik zeg het je!

Jij hoeft je geen zorgen te maken hoor. 0_0

Delen op andere websites

Ik dacht dat je wel lang genoeg op het forum zat dat je dit wel begreep. Het is gewoon geouwehoer, man. Neem niet alles serieus van Jowx. :cab:

Delen op andere websites

Een kleine naamsvermelding kan al flink in de papieren lopen.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...