Amfetamientje Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Kunnen de awards ook naar mijn huis worden opgestuurd? Ik heb geen tijd m\om ze af te halen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Kunnen de awards ook naar mijn huis worden opgestuurd? Ik heb geen tijd m\om ze af te halen. Ik denk dat er dan hoge verzendkosten aanzitten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik denk dat er dan hoge verzendkosten aanzitten. Neuh, dat valt nog wel mee.. Alleen de administratorkosten zijn nogal hoog.. ^^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Gelukkig ben ik niet genomineerd dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik voor Beste Savegamer. Maar dat win ik toch niet als ik zie tegen wie ik het allemaal opneem bij die award. :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik voor Beste Savegamer. Maar dat win ik toch niet als ik zie tegen wie ik het allemaal opneem bij die award. :$ Sorry, maar iedereen weet gewoon dat ik duizenden savegames heb gedaan dit jaar.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Jij krijgt de "kiwi award". Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik voor Beste Savegamer. Maar dat win ik toch niet als ik zie tegen wie ik het allemaal opneem bij die award. :$ Sorry, maar iedereen weet gewoon dat ik duizenden savegames heb gedaan dit jaar.. Waarom heb ik daar niks van gemerkt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik voor Beste Savegamer. Maar dat win ik toch niet als ik zie tegen wie ik het allemaal opneem bij die award. :$ Sorry, maar iedereen weet gewoon dat ik duizenden savegames heb gedaan dit jaar.. Miljoenen toch? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik wens Visser23 of Kai-Shockwave alvast geluk met hun nieuwe badge voor Gameskenner. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik denk dat er dan hoge verzendkosten aanzitten. Neuh, dat valt nog wel mee.. Alleen de administratorkosten zijn nogal hoog.. ^^ Die kosten hoeft de winnaar zelf toch niet te betalen? Ik kan er toch niets aan doen dat ik genomineerd ben? Ik begrijp niet eens waarom, ik zal degenen die op mijn stemmen eens een nota sturen en flink aftuigen . Het is een complot! Ik zeg het je! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 [...] Die kosten hoeft de winnaar zelf toch niet te betalen? Ik kan er toch niets aan doen dat ik genomineerd ben? Ik begrijp niet eens waarom, ik zal degenen die op mijn stemmen eens een nota sturen en flink aftuigen . Het is een complot! Ik zeg het je! Jij hoeft je geen zorgen te maken hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik denk dat er dan hoge verzendkosten aanzitten. Neuh, dat valt nog wel mee.. Alleen de administratorkosten zijn nogal hoog.. ^^ Die kosten hoeft de winnaar zelf toch niet te betalen? Ik kan er toch niets aan doen dat ik genomineerd ben? Ik begrijp niet eens waarom, ik zal degenen die op mijn stemmen eens een nota sturen en flink aftuigen . Het is een complot! Ik zeg het je! Ik dacht dat je wel lang genoeg op het forum zat dat je dit wel begreep. Het is gewoon geouwehoer, man. Neem niet alles serieus van Jowx. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik denk dat er dan hoge verzendkosten aanzitten. Neuh, dat valt nog wel mee.. Alleen de administratorkosten zijn nogal hoog.. ^^ Die kosten hoeft de winnaar zelf toch niet te betalen? Ik kan er toch niets aan doen dat ik genomineerd ben? Ik begrijp niet eens waarom, ik zal degenen die op mijn stemmen eens een nota sturen en flink aftuigen . Het is een complot! Ik zeg het je! Een kleine naamsvermelding kan al flink in de papieren lopen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik dacht dat je wel lang genoeg op het forum zat dat je dit wel begreep. Het is gewoon geouwehoer, man. Neem niet alles serieus van Jowx. !! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts