Visser23 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik dacht dat je wel lang genoeg op het forum zat dat je dit wel begreep. Het is gewoon geouwehoer, man. Neem niet alles serieus van Jowx. Huh maar.. Jowx is toch altijd serieus? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik dacht dat je wel lang genoeg op het forum zat dat je dit wel begreep. Het is gewoon geouwehoer, man. Neem niet alles serieus van Jowx. Huh maar.. Jowx is toch altijd serieus? Sirreuzer als jou ja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Sirreuzer als jou ja Niet zo bijdehand tegen Visser23 hè?! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Sirreuzer als jou ja Niet zo bijdehand tegen Visser23 hè?! Ik mag dat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Serieuzer dan jij? Hou wel van je, maar vooral van Jowx <3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Serieuzer dan jij? Hou wel van je, maar vooral van Jowx <3 Meer van mij he >? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Eigenlijk neem ik Jowx nooit serieus , hoewel je natuurlijk moet oppassen met dat soort uitspraken want voor je het weet heb je een warn in je broek. Maar het is bijna Kerstmis dus Jowx zit nu vast met wat glühwein, warme choco, een gevulde kalkoen en wat kerskransjes in de kroeg . De kerstgedachte, wat is dat toch een mooi ''iets'', met pasen had ik zulke opmerking natuurlijk nooit kunnen maken omdat ik dan (zonder kerskaart) het forum afgeknikkerd werd . (Samen met mijn volgelingen.) Edit: Vrolijk Kerstfeest iedereen, en komt allen tezamen Bewerkt: 21 december 2010 door Dotz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Warme choco? Gevulde kalkoen? Wat is dat voor slappe lullentent? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Wij van Gold Rush, of eerder gezegd Eliott, pakken (pakt) het veel beter aan Ik wil alle genomineerden nog even succes wensen, overigens! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 Ik werd op het volgende opvallende detail gewezen: [table=border]Beste lid Guardian1980 Jesperkaj GrandTheftTwano [/table] Alle drie lid van Death Incorporated. "Represent, jongûh!" [table=border]@ Hieronder[/table]Heb je een scheet dwars zitten? Jammer hoor, dat pessimistische, wantrouwende gedrag.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 (bewerkt) Nog eens bewijs van dit topic. (Allemaal onder 1 hoedje spelen) Vriendjespolitiek Heel Death Inc kiest gewoon 3 mensen uit waar ze vol op gaan stemmen. Bewerkt: 22 december 2010 door NickOwnage Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 Nog eens bewijs van dit topic. (Allemaal onder 1 hoedje spelen) Vriendjespolitiek Heel Death Inc kiest gewoon 3 mensen uit waar ze vol op gaan stemmen. En dan blijkt dat niemand van Death Incorporated mij heeft genomineerd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 Ik heb niemand genomineerd voor de categorie "Beste Lid". Ik kon niet kiezen uit de meer dan 90.000 kandidaten... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 Nog eens bewijs van dit topic. (Allemaal onder 1 hoedje spelen) Vriendjespolitiek Heel Death Inc kiest gewoon 3 mensen uit waar ze vol op gaan stemmen. En dan blijkt dat niemand van Death Incorporated mij heeft genomineerd. Inderdaad, die vriendjespolitiek komt vooral van Gold Rush. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 JA idd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts