Beagle Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Ja. Gewoon ja. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Nog eens bewijs van dit topic. (Allemaal onder 1 hoedje spelen) Vriendjespolitiek Heel Death Inc kiest gewoon 3 mensen uit waar ze vol op gaan stemmen. En dan blijkt dat niemand van Death Incorporated mij heeft genomineerd. Inderdaad, die vriendjespolitiek komt vooral van Gold Rush. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Nog eens bewijs van dit topic. (Allemaal onder 1 hoedje spelen) Vriendjespolitiek Heel Death Inc kiest gewoon 3 mensen uit waar ze vol op gaan stemmen. En dan blijkt dat niemand van Death Incorporated mij heeft genomineerd. Inderdaad, die vriendjespolitiek komt vooral van Gold Rush. Een grapje ^.^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Meest orginele naam.(van lid) Als hij niet al genoemd is... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Ik denk dat voorstellen van categorieën niet veel nut meer heeft aangezien de stemronde al is begonnen. Zie het topic in 'Forum Awards 2010'. Maar toch bedankt voor de moeite Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Ach, dat lijkt me niet zo'n ramp. Volgend jaar zal er ongetwijfeld een nieuw topic komen, maar dan kun je altijd nog refereren naar deze thread. Dan doe ik ook nog maar een duit in het zakje: Beste Gebruikerstitel. Het behoeft natuurlijk geen uitleg, maar ik vind 't wel een mooie, want soms zie ik echt pareltjes voorbijkomen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Ach, dat lijkt me niet zo'n ramp. Volgend jaar zal er ongetwijfeld een nieuw topic komen, maar dan kun je altijd nog refereren naar deze thread. Dan doe ik ook nog maar een duit in het zakje: Beste Gebruikerstitel. Het behoeft natuurlijk geen uitleg, maar ik vind 't wel een mooie, want soms zie ik echt pareltjes voorbijkomen. Je hebt het over die van jezelf hè? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) Ach, dat lijkt me niet zo'n ramp. Volgend jaar zal er ongetwijfeld een nieuw topic komen, maar dan kun je altijd nog refereren naar deze thread. Dan doe ik ook nog maar een duit in het zakje: Beste Gebruikerstitel. Het behoeft natuurlijk geen uitleg, maar ik vind 't wel een mooie, want soms zie ik echt pareltjes voorbijkomen. Je hebt het over die van jezelf hè? Ik zou een geduchte concurrent zijn Bewerkt: 24 december 2010 door Dotz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2010 Ik zou een geduchte concurrent zijn Ik nomineer je alvast voor Beste Narcist. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2011 Grootste poster. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2011 Bump supergtagamer, btw dit is van 2010, rond december 2011 zal er wel weer een nieuwe topic komen waar je je ideeën kwijt kunt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2011 Bump supergtagamer, btw dit is van 2010, rond december 2011 zal er wel weer een nieuwe topic komen waar je je ideeën kwijt kunt Jouw post is nog minstens zo erg. Om dit te voorkomen sluit ik het topic maar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts