End Of The Riot Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Beste forumnaam/naamswijziging misschien?
BoerTijger Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Beste Boer? Akkoord! Ik dacht aan: Beste chatter.
TekaLoca Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 De jaarlijkse krachtmeting tussen alle leden (behalve admins!) Beste admin Beste mod dan?
.Timothy Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Neem voor de lol eens een kijkje bij de voorgaande Forum Awards, dan merk je al gauw op dat die award al van begin af aan bestond.
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Uiteraard komen de "normale" categorieën weer terug. Alleen vragen wij of jullie additionele categorieën weten. Ook voor je een suggestie geeft svp kijken of het reeds in dit topic genoemd is.
Jimmiefitz Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Komen ook de awards terug die vorig jaar waren bedacht?
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Niet alle categorieën van vorig jaar komen terug, want elk jaar "evalueren" we de voorgaande forumawards. Stel dat er voor één categorie nauwelijks mensen waren, dat een categorie eigenlijk niet klopte, etc, dan zullen we daar bij de volgende forumawards (deze dus) rekening mee houden. Kan niet beloven dat alles terug komt, maar wel bijna alles.
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Beste gang Beste corporation ?
flippie13 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Hehe, omdat Jowx en vorig jaar met de helft van de bekers van door ging zet je er nu maar nadrukkelijk bij dat admins buiten zijn gesloten? hehe Misschien een beste aanvraag helper (diegene die meeste aanvragen maakt) in de graphics fora?
Basssss Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Leukste contest? Leukste evenement? Beste download? (Uit de download-categorie.) Leukste nieuwtje?
Silverbyte Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 [...] Beste download? (Uit de download-categorie.) [...] Dat zou in mijn ogen niet helemaal eerlijk zijn tegenover de leden die downloads in de Graphics fora uitbrengen. Dit gebruik leeft de laatste tijd steeds meer op, dus dan zou ik óf een nieuwe categorie (Beste Graphics Resource?) toevoegen, of dit onderbrengen bij de categorie die jij noemt.
Basssss Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 [...] Beste download? (Uit de download-categorie.) [...] Dat zou in mijn ogen niet helemaal eerlijk zijn tegenover de leden die downloads in de Graphics fora uitbrengen. Dit gebruik leeft de laatste tijd steeds meer op, dus dan zou ik óf een nieuwe categorie (Beste Graphics Resource?) toevoegen, of dit onderbrengen bij de categorie die jij noemt. Ah, daar dacht ik even niet bij na. Maar ditzelfde geld ook voor alle programmaatjes die worden gereleased in het Computer subforum. Dan gewoon Beste Download op het hele forum?
TekaLoca Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Ik bedoelde wel moderator en niet modificatie ?
Silverbyte Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Ook die award was er vorig jaar al bij. Check ook even dit topic om te zien welke categorieën er vorig jaar waren.
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Beste gang Beste corporation ? Daarvoor zijn de corporation verkiezingen, niet de forum awards. Hehe, omdat Jowx en vorig jaar met de helft van de bekers van door ging zet je er nu maar nadrukkelijk bij dat admins buiten zijn gesloten? hehe Nee, de GM's (toen die er nog waren) en admins zijn altijd uitgesloten van deelname geweest. Tenminste, van de "persoonsgebonden" deelnamen (niet bijv. beste project). Jowx was bij de vorige forumawards nog moderator, welke wel mee mogen doe naan de forum awards.
Recommended Posts