powerkip96 Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Uhm, ik weet niet waar de fout zit. Dus ik kan ook niets geven. Maar misschien weten jullie de fout? De commands zitten in de .pwn, dan compile ik hem naar .amx geen errors verder, dan als ik hem upload en server restart komt er bij sommige commands (de meeste) SERVER: Unkown Command Weet iemand wat ik fout heb gedaan? Met Vriendelijke Groet, Surkan 0 Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Zorg ervoor dat je return 1; onderaan je commands hebt staan; dat zorgt ervoor dat de commando's niet meer als "unknown" worden gelezen. 0 Reageren
powerkip96 Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Zorg ervoor dat je return 1; onderaan je commands hebt staan; dat zorgt ervoor dat de commando's niet meer als "unknown" worden gelezen. Dat snap ik, ik heb dat ook gewoon overal, ik had alleen iets ge-edit midden in 1 of meerdere commando's zoals jij het noemt, maar verder bij DCMD_PM heb ik niks gedaan en /pm werkt ook niet meer ? :o 0 Reageren
Morph1 Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 onder de dcmd's moet "return 0;" staan 0 Reageren
powerkip96 Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2010 onder de dcmd's moet "return 0;" staan Luister.. Ik heb niks aan DCMD aangepast, ik heb alleen maar iets anders aangepast, maar ik gaf een voorbeeld dat PM het niet meer deed, zo doen meerdere commands het niet meer. Ik weet de reden niet. Misschien is dit een reden die mensen hebben gehad en weten ze hoe ik dit fix. Ik vin 't leuk dat mensen reageren, maar het zou nog fijner zijn als je me begrijpt. 0 Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Ik vin 't leuk dat mensen reageren, maar het zou nog fijner zijn als je me begrijpt. De enige informatie die we van jouw krijgen is dat er UNKNOWN COMMAND komt te staan bij de meeste commando's. We krijgen geen code te zien, dus het is voor ons ook wat giswerk. Er kan vanalles en nog wat mis zijn. De voornaamste oorzaak van dit probleem is toch echt een missende return 1; in elk commando. OnPlayerCommandText geeft enkel het Unknown Command bericht als het een return 0; tegen komt. 0 Reageren
powerkip96 Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2010 (bewerkt) Ik vin 't leuk dat mensen reageren, maar het zou nog fijner zijn als je me begrijpt. De enige informatie die we van jouw krijgen is dat er UNKNOWN COMMAND komt te staan bij de meeste commando's. We krijgen geen code te zien, dus het is voor ons ook wat giswerk. Er kan vanalles en nog wat mis zijn. De voornaamste oorzaak van dit probleem is toch echt een missende return 1; in elk commando. OnPlayerCommandText geeft enkel het Unknown Command bericht als het een return 0; tegen komt. Heeft dit ook effect als ik ergens een return 1; teweinig heb wat jij zegt, heb dat effect ook op andere commando's ? EDIT: Ze hebben het altijd gedaan, niks ge-edit aan sommige cmds, 1ding ge-edit gelijk alle cmds weg. Bewerkt: 14 november 2010 door powerkip96 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.