GTAisgang Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 (bewerkt) hoi, ik heb een website en ik wilde dat je daar kan inlogen dus login.php etc gedownload heel pakket dan wil ik naam http://members.upc.nl/a.klink6/logedin/index.php gaan geeft hij alleen de text weer die in de php file stond toen ik hem maakte! kan iemand mij helpen Bewerkt: 13 november 2010 door GTAisgang Reageren
Sublime Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 De website waar je op host ondersteund geen PHP, dat verklaart waarom de PHP code niet wordt verwerkt. Je kan gaan zoeken naar een gratis host met PHP maar deze hoster waar je nu zit heeft dus geen ondersteuning voor PHP of MYSQL. Alleen Client-side Code Reageren
GTAisgang Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2010 ow, jammer toch bedankt Reageren
Sublime Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 (bewerkt) Een paar goede gratis hosts met PHP ondersteuning: 000webhost.com - Heeft veel functies, maar kan traag zijn en verleent voorrang aan betaalde leden. (geen reclame) !- je mag instellingen in PHP aanpassen Awardspace.com - heeft minder functies maar is veel sneller, en gooit niet zomaar je website offline als de servers overbelast zijn. (geen reclame) Freehostia.com - Sloom maar heeft veel opties Woelmuis.nl - Nederlandse host, heeft beperkingen en reclame maar wel snel en in Nederland. x10hosting.com - Aardig snel (geen reclame). Beperkte functies. Veel dingen dichtgetimmerd ivm veiligheid Als je net begint met PHP zal ik je awardspace (als je Engels kan) aanraden, of als je een nederlandse Host wil Woelmuis. Bewerkt: 13 november 2010 door Maikle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.