Jump to content

Xbox 360 leest niet meer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ey,

Ik weet niet of een console ook een computer is of dat het verschillend is maar dat boeit me nu even niet. En anders krijg ik het hierna wel door iemand te horen waar ik dit moet plaatsen maar goed, mijn probleem:

Mijn xbox leest geen spellen meer, maar ik denk wel dat de laser het nog doet want ik heb gisteren nog even gespeeld na dat ik met die xbox aan het kloten was, die avond daarvoor had ik nog een film gekeken op dat ding. Maar nu krijg ik hem helemaal niet meer aan de praat. Weet iemand wat het is? Ik zal 100% proberen te vertellen wat ik heb gedaan.

Ik heb op internet gezocht en daar kreeg ik de tip, die ik gisteren ook al had geprobeerd, mijn xbox op de zeikant te zetten. Ik deed dat maar hij leeste niet, allemaal de cd's niet, ik deed dat schuifdinges waar je je cd oplegd weer open, en toen weer dicht en toen nog steeds niks. En toen deed ik dat nog een keer, en toen deed hij het weer. Ik heb even gespeeld en toen ging ik weer chatten op de computer. Toen wilde ik die avond weer spelen, NADA! Leest ie weer niet. En elke keer als mijn xbox het niet doet dan is het 2x tik dat ie zegt als ik mijn cd erin doe, dat doet ie anders nooit. Het klinkt zo.

Schuifding gaat dicht Tik wrrmm (zacht, dat hoort) tik en dan weer normale xbox geluid en hij geeft aan can't read disk.

Kan iemand mij helpen? Is dat ding stuk? Of is er een tip? Ik heb gehoord dat z'n fixcd je xbox wel eens meer naar de kloten ken helpen dan dat ie al is dus ik ga maar geen fixcd kopen die m'n laser schoonmaakt of zoiets.

Voor de moderators. Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen maar zet er alsjeblieft geen slot op. Zet hem dan alsjeblieft neer waar het wel hoort want ik wil dat ding gewoon weer gefixt hebben.

Echt ik zweer het, help me alsjeblieft. Geen stomme antwoorden over een topic of zo, gewoon tips of blijf hier anders uit of zo man want ik wil straks weer spelen want er komt straks een maat bij mij. Is altijd even leuk als we samen kunnen spelen. Ik zoek nu me eigen de klere naar hoe ik dat ding weer kan fixen en ik ben aan het rommelen, ik heb geen zin in een dure reparatie of ''weer'' een nieuwe xbox.

Ik ben altijd heel zuinig op mijn spelcomputers geweest, mijn playstation 2 die bij m'n vader staat daar heb ik nog steeds plezier mee met San Andreas en met die xbox heb ik ook altijd met alle plezier gespeeld. Dus het kan denk ik niet iets fouts zijn. Ik denk dat het viezigheid is maar ik durf mijn xbox niet open te maken om schoon te maken.

UPDATE!

icon_mrgreen.gifHey, hij doet het nu. Dat komt doordat ik eerst met m'n vader de memorycard eruit deed, toen zetten we hem uit en toen proberen zonder memorycard te spelen. Dat lukte niet, maar toen deed ik m'n spel eruit, ik logde weer in en m'n memorycard erin en toen deed ik hem aan zonder spel erin, toen deed ik mijn spel erin en toen leesde hij weer de spel. Dit deed ik ook 2 dagen geleden toen hij weer werkte. Maar gisteren had ik denk ik iets vergeten. Ik denk dat ik al weet wat het is. Ik moet de memorycard eruit halen. Even aanzetten met proberen de spel te spelen, dan zal hij het waarschijnlijk niet doen. Dan spel eruit en memorycard erin en profiel activeren. Uitzetten zonder spel en dan weer aanzetten zonder spel. Wachten tot hoofdmenu, spel erin en dan werkt hij waarschijnlijk. Dat is bij mij namelijk gebeurd. Ik ben blij dat hij het nu even doet, dan weet ik dat het mischien niet aan mijn laser kan liggen maar aan de geheugen.

Dank je wel! icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door android
Geplaatst:

Allemaal.

heb je hem plat staan of op de zijkant als je hem op zijkant hebt staan dan kan het nog wel eens voorkomen dat de cd er niet goed in zit.

Geplaatst:

Allemaal.

heb je hem plat staan of op de zijkant als je hem op zijkant hebt staan dan kan het nog wel eens voorkomen dat de cd er niet goed in zit.

Plat, want hij ligt in een kast.

Geplaatst:

Heb je nog garantie erop? Dit kan zowel winkel- en fabrieksgarantie zijn?

Nee.

Geplaatst:

Nee.

Dan kun je de Xbox 360 op kosten laten repareren bij Microsoft Duitsland,

Dit is het nummer van Microsoft Nederland om verdere informatie te krijgen over het opsturen van je Xbox 360 naar Duitsland, 0800 023 3894. Zeven dagen per week telefonische ondersteuning.

Hopelijk gaat dit je helpen, succes.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee.

Dit is het nummer van Microsoft Nederland om verdere informatie te krijgen over het opsturen van je Xbox 360 naar Duitsland, 0800 023 3894. Zeven dagen per week telefonische ondersteuning.

Spreken ze Duits? Of ook Engels? Want ik ken die Duitsers wel als we op vakantie zijn, zelfs in Centerparcs een familliepark wordt je nog geholpen in het Duits, maar wij in Nederland spreken Duits, Engels en Frans.

Bewerkt: door android
Geplaatst:

Nee.

Spreken ze Duits? Of ook Engels? Want ik ken die Duitsers wel als we op vakantie zijn, zelfs in Centerparcs een familliepark wordt je nog geholpen in het Duits, maar wij in Nederlands spreken Duits, Engels en Frans.

Ze spreken Nederlands, want het is het telefoonnummer van Microsoft Nederland. Ze zullen je het adres geven waar je je Xbox 360 heen moet sturen voor de reparatie.

Geplaatst:

Nee.

Spreken ze Duits? Of ook Engels? Want ik ken die Duitsers wel als we op vakantie zijn, zelfs in Centerparcs een familliepark wordt je nog geholpen in het Duits, maar wij in Nederlands spreken Duits, Engels en Frans.

Ze spreken Nederlands, want het is het telefoonnummer van Microsoft Nederland. Ze zullen je het adres geven waar je je Xbox 360 heen moet sturen voor de reparatie.

Oke, dank je wel ;) Weet je misschien nog tips? Of moet ik gewoon van dat ding afblijven?

Geplaatst:

Aangezien er geen garantie op zit, zou je zelf er ook naar kunnen kijken van de binnenkant. Of dat door iemand anders laten doen, toch zou ik dat maar niet doen. Zo word het mischien een groter probleem dan het al is.

Geplaatst:

android en knuppeltje, gelieve niet meer van die quote piramides te maken, dat is niet nodig. Probeer alleen te reageren met quote als het bericht waar je op reageert niet het laatste is.

Topic gesloten aangezien de topicstarter de oplossing lijkt te hebben gevonden. (Mocht alsnog blijken dat je probleem niet is opgelost, laat het dan even weten via PB. Dan zal ik het topic voor je heropenen.)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...