bigG Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 ik heb een aantal vragen met skatchup en ook met .scm -hoe kan je geld (die je krijgt als je iemand vermoord dat soort geld) -hoe kan je een zone toevoegen (heb wel al wat op een tut gelezen) maar je niet mag komen dat je bijv 4 sterren krijgt en die maar op een bepaalde hoogte geld -hoe kan je textures invoegen bij sketchup -kan je met sketchup een muur plaatsen die eigelijk geen muur is (bijv bij de easter egg van vc dat je een muur ziet maar er door heen kan lopen weet iemand antwoorden op mijn vragen? Reageren
Timotees Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 ehh, ff kijken 1., ik neem aan dat je bedoeld dat veranderen, door de texture te wijzigen. 2. zou ik niet weten 3. met het emmertje 4. weet ik niet zeker, maar volgens mij is dat iets met de coll Reageren
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 4: ik denk een model plaatsen, zonder COL.. COL is namelijk de daadwerkelijke vorm = collision. Reageren
bigG Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 1., ik neem aan dat je bedoeld dat veranderen, door de texture te wijzigen.3. met het emmertje 4. weet ik niet zeker, maar volgens mij is dat iets met de coll reactie op: 1. nee ik bdoel dat er geld ''gespawnt'' word op een bepaalde plek op bepaalde hoogte 3. ik bdoel als ik textures in mijn map afbeeldingen heb staan hoe ik ze dan in sketchup meot zetten 4. bdoel je dat ik een keertje dit moet doen: opslaan met een muur onder bijv de naam ''voorbeeld'' nog een keer opslaan zonder muur ook onder de naam ''voorbeeld'' allebei met zmodeler op de juiste hoogte meot brengen (dezelfde hoogte) opslaan als .x en (die met muur) als .dff (zonder muur) in collmaker hem openen, laden, naam invoegen ''voorbeeld'' en als .coll opslaan en dan verdr gaan met colleditor (die het bij mij niet doet) zodat die zonder muur de .coll file wordt en dan de .dff, .txd (waarvan ik overigens nog niet weet hoe het meot) en de .coll file in moomapper openen en dan zo verdr? Reageren
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 sorry kheb nog nooit een model o.i.d. gemaakt voor GTA, maak alleen mijn idee uit wat ik zo al lees overal Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 1., ik neem aan dat je bedoeld dat veranderen, door de texture te wijzigen.3. met het emmertje 4. weet ik niet zeker, maar volgens mij is dat iets met de coll reactie op: 1. nee ik bdoel dat er geld ''gespawnt'' word op een bepaalde plek op bepaalde hoogte 3. ik bdoel als ik textures in mijn map afbeeldingen heb staan hoe ik ze dan in sketchup meot zetten 4. bdoel je dat ik een keertje dit moet doen: opslaan met een muur onder bijv de naam ''voorbeeld'' nog een keer opslaan zonder muur ook onder de naam ''voorbeeld'' allebei met zmodeler op de juiste hoogte meot brengen (dezelfde hoogte) opslaan als .x en (die met muur) als .dff (zonder muur) in collmaker hem openen, laden, naam invoegen ''voorbeeld'' en als .coll opslaan en dan verdr gaan met colleditor (die het bij mij niet doet) zodat die zonder muur de .coll file wordt en dan de .dff, .txd (waarvan ik overigens nog niet weet hoe het meot) en de .coll file in moomapper openen en dan zo verdr? 1. kijk op deze site daar kan je alles voor SCM vinden 3. In sketchup kan je alleen maar textures toevoegen door middel van het emmertje. Er is geen andere manier. 4. Je moet een LODvoorbeeld.dff en LODvoorbeeld.col maken en een voorbeeld.dff en een voorbeeld.col. Bij de een namelijk de voorbeeld.dff en voorbeeld.col heb je de muur waar je doorheen wil verwijderd en bij de LODvoorbeeld.dff en LODvoorbeeld.col niet. Doordat je in moomapper de LOD ergens niet bv. 150 maar 3000 invult blijf je die zien maar kan je er doorheen lopen. Je ziet de muur waar je doorheen wil wel! De voorbeeld.dff geef je dan waarde 150 en dan kan je niet door het model heen lopen maar omdat je die muur hebt verwijderd lijkt het alsof. Misschien kan je me niet meer volgen maar zo lukt het wel! Reageren
bigG Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 1. kijk op deze site daar kan je alles voor SCM vinden3. In sketchup kan je alleen maar textures toevoegen door middel van het emmertje. Er is geen andere manier. 4. Je moet een LODvoorbeeld.dff en LODvoorbeeld.col maken en een voorbeeld.dff en een voorbeeld.col. Bij de een namelijk de voorbeeld.dff en voorbeeld.col heb je de muur waar je doorheen wil verwijderd en bij de LODvoorbeeld.dff en LODvoorbeeld.col niet. Doordat je in moomapper de LOD ergens niet bv. 150 maar 3000 invult blijf je die zien maar kan je er doorheen lopen. Je ziet de muur waar je doorheen wil wel! De voorbeeld.dff geef je dan waarde 150 en dan kan je niet door het model heen lopen maar omdat je die muur hebt verwijderd lijkt het alsof. 1. daar staat niet of je ook geld kan plaatsen alleen zoon politiester, armor, health en adrealine (in een andere ook wapens) 3. dus in sketchup kan ik alleen de textures die er standaard in zitten gebruken? 4. ik snap je een beetje maar ik heb zelf nog wat probleempjes met moomapper met een ander gebouwtje plaatsen dus eigelijk snap ik de laatste helft niet Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 1. kijk op deze site daar kan je alles voor SCM vinden3. In sketchup kan je alleen maar textures toevoegen door middel van het emmertje. Er is geen andere manier. 4. Je moet een LODvoorbeeld.dff en LODvoorbeeld.col maken en een voorbeeld.dff en een voorbeeld.col. Bij de een namelijk de voorbeeld.dff en voorbeeld.col heb je de muur waar je doorheen wil verwijderd en bij de LODvoorbeeld.dff en LODvoorbeeld.col niet. Doordat je in moomapper de LOD ergens niet bv. 150 maar 3000 invult blijf je die zien maar kan je er doorheen lopen. Je ziet de muur waar je doorheen wil wel! De voorbeeld.dff geef je dan waarde 150 en dan kan je niet door het model heen lopen maar omdat je die muur hebt verwijderd lijkt het alsof. 1. daar staat niet of je ook geld kan plaatsen alleen zoon politiester, armor, health en adrealine (in een andere ook wapens) 3. dus in sketchup kan ik alleen de textures die er standaard in zitten gebruken? 4. ik snap je een beetje maar ik heb zelf nog wat probleempjes met moomapper met een ander gebouwtje plaatsen dus eigelijk snap ik de laatste helft niet 1. Dan moet je ff op google zoeken of op het engelse gtaforum kijken. 3. Je kan met SketchUp in het scherm van de textures op de button 'create' drukken en dan je eigen texture laden (zeg dan dat je het zo bedoelt ). 4. zorg idd eerst maar dat alles lukt met moomapper voor je ingewikkelde dingen probeerd! Reageren
bigG Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 3. ik heb het al gevonden door op een klein mapje te klikken waardoor je hem uit je mappen kan halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.