llllllllll Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Hallo, Ik zocht eens naar 'verdachte' processen en kwam tot schrik; ik zag in een keer "Security Center" Ik weet dat het een virus is, maar het kan toch ook van microsoft zijn? Nog een verdachte is "Secondary Logon" Weet iemand of ik dit moet laten staan, verwijderen, of is het al te laat? Gráág meer hulp hierbij en als er nog meer verdachte processen zijn hoor ik het graag. Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Typ de namen van die processen gewoon eens in bij Google. Als het verdacht is merk je dat meteen. Reageren
llllllllll Geplaatst: 13 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Typ de namen van die processen gewoon eens in bij Google. Als het verdacht is merk je dat meteen. Heb ik gedaan Maar de ene zegt: Delete, its a Virus!! en de ander zegt: Don't delete! its a microsoft service!!! Dus wat is het? Reageren
Hayte Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 Laat ik je eens een leuk verhaaltje vertellen. Er was eens een persoon die Anti Virus heette. Hij had opeens een geniale ingeving, en bedacht een leuk programmatje welke je pc virus vrij kan houden. Deze noemde hij een "anti-virus programma". Er zijn meerdere van zulk soort programma's, maar de gene die het meest aanbevolen wordt is Malwarebytes' Anti-Malware. Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 als jij geen pop-ups, gelinkt word naar sites, je av word geblokkeert of andere rare praktijken hebt is er niks aan de hand. Als je wel wat dergelijks hebt, post het dan aub Reageren
llllllllll Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) als jij geen pop-ups, gelinkt word naar sites, je av word geblokkeert of andere rare praktijken hebt is er niks aan de hand. Als je wel wat dergelijks hebt, post het dan aub hij is een beetje traag ja, maar niet veel trager als normaal EDIT: Hij loopt soms vast?? voor 5 sec en dan weer verder, maar ik ben vrees voor Secondary Logon, met maar 1 gebruiker?? miss van me vader die vanaf zn werk kan kijken Bewerkt: 14 november 2010 door llllllllll Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.