Fiegel5 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Succes, voor de 2de keer. Maak er wat van. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) Succes met je alweer zoveelste () nieuwe taak, NandroDavids ! Nog even en hij is admin. Hij is vroeger nog Global Moderator geweest. Bewerkt: 14 november 2010 door Jesperkaj Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Weet ik, ik bedoel dat het zo snel gaat. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Weet ik, ik bedoel dat het zo snel gaat. Hoezo gaat het snel? Hij is niet gepromoveerd, heeft "slechts" wat meer taken. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Hij was niet zo lang weer actief, toen werd hij Moderator, en kreeg hij ook nog is heel Lifestyle bij. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Ach, als je goed bent kan het snel gaan, zeggen ze altijd. NandroDavids is natuurlijk een bekende van de crew, dus op het moment dat er dan een moderator nodig is, komen ze al gauw bij dergelijke leden uit. Hij heeft al heel wat promoties en degradaties achter de rug, maar hij is het blijkbaar nog lang niet zat. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Arme jij. Veel sterkte toegewenst. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Arme jij. Veel sterkte toegewenst. Beetje laat hè...me eerst een maand laten ploeteren en dan nog 's sterkte toewensen. Reageren
Miek Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 (bewerkt) Succes, voor de 2de keer. Maak er wat van. Justin Bieber is een jannet. Gflappiciteerdstaard, Nandro! Bewerkt: 15 december 2010 door Miek Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Na een maand hoef je hem echt niet meer succes te wensen, als het niet gelukt was, was hij nu al verdronken. Felicitaties nu is ook overbodig... Laat dit topic dus maar rusten. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Beetje laat hè...me eerst een maand laten ploeteren en dan nog 's sterkte toewensen. Na een maand hoef je hem echt niet meer succes te wensen, als het niet gelukt was, was hij nu al verdronken. Felicitaties nu is ook overbodig... Laat dit topic dus maar rusten. Ik ben hier niet altijd even veel aanwezig, maar wilde hem toch de rest van zijn carrière even succes wensen. Of wensen jullie mensen altijd alleen in het begin van een carrière succes toe? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Dan kan je makkelijk een PM sturen; een topic blijven bumpen is niet nodig. [Verdere discussie via PM, svp.] Reageren
Sorrow Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) Edit: Zag niet dat topic al een paar maandne oud was, en omdat het bij de nieuwe topics verscheen dacht ik dat ik maar zou posten... Sorry! Bewerkt: 19 december 2010 door Sorrow Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Jij was nog niet eens lid toen dit topic er al was.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.