Jump to content

Anime en Manga


Nissan

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    13

  • Dr.Oppai

    10

  • Mrkwark

    5

  • Dotz

    4

Top Posters In This Topic

echt leuk dat jullie dit hebben aan gemaakt

Hmm, kan wel zijn, vertel eens meer Smith. Je klinkt alsof al al héééééél lang Anime kijkt puh2.gif. Ik ga vandaag beginnen aan Hellsing btw.

een jaartje ofzo ik hou het niet meer bij lol en ik heb gehoord van hellsing ligt niet beplaad in mijn gebied

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik klein was keek ik altijd Digimon & Shin Chan, kent iemand dat? Hoewel dat natuurlijk niet serieus te nemen valt als Anime :bier: ..

Tuurlijk ken ik dat. Digivolven :7. Maar Shin Chan is eigenlijk nog best te harden. Vooral als je met wat vrienden zit en je al wat op hebt :sigaar: .

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik klein was keek ik altijd Digimon & Shin Chan, kent iemand dat? Hoewel dat natuurlijk niet serieus te nemen valt als Anime :bier: ..

Toch wel!

Toen ik klein was keek ik altijd Digimon & Shin Chan, kent iemand dat? Hoewel dat natuurlijk niet serieus te nemen valt als Anime :bier: ..

Tuurlijk ken ik dat. Digivolven :7. Maar Shin Chan is eigenlijk nog best te harden. Vooral als je met wat vrienden zit en je al wat op hebt :sigaar: .

Agumon! Digivolve in! GREYYYYMONNNNN! Lol ik was hardcore fan toen. Er zijn na seizoen 2 nog meer seizoenen gemaakt, maar hier niet uitgezonden (hoe kan het ook anders). Shin Chan kijk ik online nog wel eens, blijft leuk :sigaar: .

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat ik nou niet snap he? Dat er toch wel wat mensen zijn hier op het Forum die Anime kijken, maar hier het toch vertikken te posten...

Achja :puh: .

Maar weet iemand nog een leuke anime? Niet zoals yokiho of shinchan btw.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Toen ik klein was keek ik altijd Digimon & Shin Chan, kent iemand dat? Hoewel dat natuurlijk niet serieus te nemen valt als Anime :bier: ..

Toch wel!

Toen ik klein was keek ik altijd Digimon & Shin Chan, kent iemand dat? Hoewel dat natuurlijk niet serieus te nemen valt als Anime :bier: ..

Tuurlijk ken ik dat. Digivolven :7. Maar Shin Chan is eigenlijk nog best te harden. Vooral als je met wat vrienden zit en je al wat op hebt :sigaar: .

Agumon! Digivolve in! GREYYYYMONNNNN! Lol ik was hardcore fan toen. Er zijn na seizoen 2 nog meer seizoenen gemaakt, maar hier niet uitgezonden (hoe kan het ook anders). Shin Chan kijk ik online nog wel eens, blijft leuk :sigaar: .

Waar kijk je daT?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...