Nissan Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Deel 2 van In A Dream is de 3e Episode, en die komt uit op 17 november. In een jaar tijd komen er dus 3 epi's uit . Reageren
Mrkwark Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 echt leuk dat jullie dit hebben aan gemaakt Reageren
Nissan Geplaatst: 15 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2010 echt leuk dat jullie dit hebben aan gemaakt Hmm, kan wel zijn, vertel eens meer Smith. Je klinkt alsof al al héééééél lang Anime kijkt . Ik ga vandaag beginnen aan Hellsing btw. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 echt leuk dat jullie dit hebben aan gemaakt Hmm, kan wel zijn, vertel eens meer Smith. Je klinkt alsof al al héééééél lang Anime kijkt . Ik ga vandaag beginnen aan Hellsing btw. een jaartje ofzo ik hou het niet meer bij lol en ik heb gehoord van hellsing ligt niet beplaad in mijn gebied Reageren
Cheers. Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 (bewerkt) Ik heb niks met anime en manga maar me zus heeft een paar dvd's van. Bewerkt: 15 november 2010 door Cheers. Reageren
Dotz Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Toen ik klein was keek ik altijd Digimon & Shin Chan, kent iemand dat? Hoewel dat natuurlijk niet serieus te nemen valt als Anime .. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Toen ik klein was keek ik altijd Digimon & Shin Chan, kent iemand dat? Hoewel dat natuurlijk niet serieus te nemen valt als Anime .. Tuurlijk ken ik dat. Digivolven . Maar Shin Chan is eigenlijk nog best te harden. Vooral als je met wat vrienden zit en je al wat op hebt . Reageren
Nissan Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Toen ik klein was keek ik altijd Digimon & Shin Chan, kent iemand dat? Hoewel dat natuurlijk niet serieus te nemen valt als Anime .. Toch wel! Toen ik klein was keek ik altijd Digimon & Shin Chan, kent iemand dat? Hoewel dat natuurlijk niet serieus te nemen valt als Anime .. Tuurlijk ken ik dat. Digivolven . Maar Shin Chan is eigenlijk nog best te harden. Vooral als je met wat vrienden zit en je al wat op hebt . Agumon! Digivolve in! GREYYYYMONNNNN! Lol ik was hardcore fan toen. Er zijn na seizoen 2 nog meer seizoenen gemaakt, maar hier niet uitgezonden (hoe kan het ook anders). Shin Chan kijk ik online nog wel eens, blijft leuk . Reageren
Nissan Geplaatst: 22 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Weet je wat ik nou niet snap he? Dat er toch wel wat mensen zijn hier op het Forum die Anime kijken, maar hier het toch vertikken te posten... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Weet je wat ik nou niet snap he? Dat er toch wel wat mensen zijn hier op het Forum die Anime kijken, maar hier het toch vertikken te posten... Achja . Maar weet iemand nog een leuke anime? Niet zoals yokiho of shinchan btw. Reageren
1974 Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Fist of the north star. al meer dan twee jaar nu ofzo . Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Geplaatst: 22 november 2010 Dat Princes Bubblegum in GTA: TBOGT is toch ook een beetje Anime of niet?? Verder heb ik zulke programma's nooit echt gekeken. Ik vond die Japanse programma's helemaal niks (Behalve Pokemon dan). Reageren
Nissan Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Yep, das een serie die het hele genre op de hak neemt . Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Yep, das een serie die het hele genre op de hak neemt . Hey Max heb je nu al gezocht voor de 3de epi van aki sora? die is nu toch al een tijdje uit. Reageren
Dotz Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Toen ik klein was keek ik altijd Digimon & Shin Chan, kent iemand dat? Hoewel dat natuurlijk niet serieus te nemen valt als Anime .. Toch wel! Toen ik klein was keek ik altijd Digimon & Shin Chan, kent iemand dat? Hoewel dat natuurlijk niet serieus te nemen valt als Anime .. Tuurlijk ken ik dat. Digivolven . Maar Shin Chan is eigenlijk nog best te harden. Vooral als je met wat vrienden zit en je al wat op hebt . Agumon! Digivolve in! GREYYYYMONNNNN! Lol ik was hardcore fan toen. Er zijn na seizoen 2 nog meer seizoenen gemaakt, maar hier niet uitgezonden (hoe kan het ook anders). Shin Chan kijk ik online nog wel eens, blijft leuk . Waar kijk je daT? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.