Michael Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Geplaatst: 30 juni 2013 Hopelijk kan ik door dit topic nieuwe series ontdekken! Deze series heb ik al gezien Elfen Lied Haruhi Suzumiya Hellsing Lucky Star Reageren
Mrkwark Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ik hou van china Ik kijk nu futurama Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ben momenteel bezig met Full Metal Panic! Zit nu aan Episode 39. En zit nog te wachten op de Season Finales van Ore no Imouto ga konna ni Kawaii wake ga nai. Ja, die naam is lekker lang Reageren
Nissan Geplaatst: 11 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Ik heb laatst met Phoenyxar Black Rock Shooter gekeken, moet je OVA nog wel doen, en heb zat nieuwe stuff gedownload. TO Love RU is nu aan de beurt ;D Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Oooh lekkah. Begin als ik zondag weer thuis ben met Kore Wa Zombie Desu Ka seisoen 2. Ook een aanradertje voor wie hem nog niet gezien heeft. :3 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Ik zou Death Note nog moeten uitzien, heb misschien maar een aflevering of twee gezien. Reageren
Michael Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Geplaatst: 15 juli 2013 Ik zou Death Note nog moeten uitzien, heb misschien maar een aflevering of twee gezien. Is death note een interessante anime? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Zeker weten. Death Note moet je gewoon gezien hebben. Reageren
Michael Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Zeker weten. Death Note moet je gewoon gezien hebben. Hoeveel episodes heeft DN dan? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 37. Nooit van google gehoord zeker ? Reageren
Michael Geplaatst: 3 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2013 Nooit van google gehoord zeker ? Ik heb wel van Bing gehoord :$ Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2013 Zeker weten. Death Note moet je gewoon gezien hebben. Hoeveel episodes heeft DN dan? Gewoon effe op Myanimelist kijken. Er zijn trouwens ook 2 of 3 films van. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 Nou, de laatste 3 afleveringen van Oreimo zijn ondertussen uitgekomen en heb ze bekeken. Zit trouwens vol met verwijzingen naar bestaande series. Zitten enkele SAO-characters in als voorbijgangers (beetje zoals Full Metal Panic dus) Is misschien niet de sterkste serie, maar ze zuigt je wel er helemaal in. Verhaal is niet het sterkste, maar verrast je toch meerdere keren. Dikke aanrader, maar je gaat wel enkele keren je wenkbrauwen kunnen fronsen. Is gewoon puur amusement om te kijken. Het lijkt zeer standaard maar het geeft me wel een leegte nu het gedaan is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.