Jump to content

No Limit?


NoLimit

Recommended Posts

Hallo,

Ik had plannen om een soort van webshow te maken met als titel/thema No Limit.

Dus, geen limiet, alles kan. Het moet een soort van Jack Ass/Benidorm Bastards/Pranked idee worden.

Oproep: Post je idee! De ideeën worden hier bij geëdit en er staan al een paar basis ideeën bij:

  1. Met een Rolstoel het verkeer blokeren
  2. Iemand in zijn slaap een touw om zijn been binden en aan de trekhaak van een auto met het touw door
    het hele huis het slachtoffer uit z'n bed trekken
  3. Een slapend iemand zijn hand in een koud glas water steken
  4. Hockeystick met gezicht vangen
  5. Een koe berijden (Niet in de pan maar op z'n rug of beide)
  6. Met een winkelwagen van een helling af
  7. Met fietsen op elkaar inrammen
  8. Met een winkelwagen een helling af
  9. Keiharde Wake-Up
  10. Vrij-Partij met het trottoir [Matras is te soft voor deze show]
  11. Back-Head-Smack
  12. "Broeken zijn voor Losers" protest actie

Doorstreept = staat op tape

EDIT:

IK ZET DE RESULTATEN PAS ONLINE ALS ALLES AF IS, WEL ZULLEN ER TEASERS VERSCHIJNEN!

Bewerkt: door NoLimit
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NoLimit

    15

  • TekaLoca

    6

  • Cheers.

    4

  • GreyFox-Smurf

    3

Nummer 2 is lekker veilig zeg. En waarom doe je überhaupt zo iets. Laat het gewoon over aan professionelen. Anders kom je in de krant te staan. Op een verkeerde manier.

Een professioneel touw-aan-been-en-dan-voortgesleept-worden-naar? Die zijn duur hoor! Nee, we doen het gewoon zelf en als het niet lukt proberen we het gewoon nog eens en wisselen af-en-toe van slachtoffer/vrijwilliger.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik had plannen om een soort van webshow te maken met als titel/thema No Limit.

Dus, geen limiet, alles kan. Het moet een soort van Jack Ass/Benidorm Bastards/Pranked idee worden.

Oproep: Post je idee! De ideeën worden hier bij geëdit en er staan al een paar basis ideeën bij:

[*]Met een Rolstoel het verkeer blokeren

Artikel 5.

[*]Iemand in zijn slaap een touw om zijn been binden en aan de trekhaak van een auto met het touw door

het hele huis het slachtoffer uit z'n bed trekken

Minstens zware mishandeling.

[*]Een slapend iemand zijn hand in een koud glas water steken [Door TekaLoca]

Oeh rebel!1!!!11EINZ!!11!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik had plannen om een soort van webshow te maken met als titel/thema No Limit.

Dus, geen limiet, alles kan. Het moet een soort van Jack Ass/Benidorm Bastards/Pranked idee worden.

Oproep: Post je idee! De ideeën worden hier bij geëdit en er staan al een paar basis ideeën bij:

[*]Met een Rolstoel het verkeer blokeren

Artikel 5.

[*]Iemand in zijn slaap een touw om zijn been binden en aan de trekhaak van een auto met het touw door

het hele huis het slachtoffer uit z'n bed trekken

Minstens zware mishandeling.

[*]Een slapend iemand zijn hand in een koud glas water steken [Door TekaLoca]

Oeh rebel!1!!!11EINZ!!11!!

1: Geen idee wat artikel 5 is... EDIT: Iets met verkeersvijligheid... Jammer want dat heb ik al opgenomen :cab:

2: NIet strafbaar als ik zelf het slachtoffer ben xD

3: ???Ik ben blijkbaar net niet intelligent genoeg om jou reactie compleet te begrijpen :bonk:

En nog iets over #3, natuurlijk wordt het spectaculair! Iemand's klauw in een pot water proppen is natuurlijk n.v.t. in deze webshow!

Bewerkt: door NoLimit
Link to comment
Delen op andere websites

Laat me raden je bent op dit idee gekomen omdat de mannen van Jackass ook al deze pranks uithalen. Een ding wat je niet weet is dat al die mensen er getraint voor zijn en een team van professionelen achter hun hebben staan. Ook hebben ze zat hulpverleners bij zich voor het geval er iets fout gaat.

Zoiets nadoen is verschrikkelijk onverantwoord en stom, als ik dat zo mag zeggen. Ik weet niet hoe oud jij bent. Maar eigenlijk zou iemand in jou naaste omgeving eens een stevig gesprek met jou moeten houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat me raden je bent op dit idee gekomen omdat de mannen van Jackass ook al deze pranks uithalen. Een ding wat je niet weet is dat al die mensen er getraint voor zijn en een team van professionelen achter hun hebben staan. Ook hebben ze zat hulpverleners bij zich voor het geval er iets fout gaat.

Zoiets nadoen is verschrikkelijk onverantwoord en stom, als ik dat zo mag zeggen. Ik weet niet hoe oud jij bent. Maar eigenlijk zou iemand in jou naaste omgeving eens een stevig gesprek met jou moeten houden.

Ok, ik moet toegeven; Er zal wel wat trucage in zitten maar ik wil het wel geloofwaardig houden... Maar wat maakt jullie zo aan het schrikken? #2 is een on-uitgevoerd idee en #3 snap je zelf wel... #1 heb ik niet zelf uitgevoerd en is op de hoofdweg van ons dorp opgenomen. Max. snelheid 30 ofzo.

EDIT:

Jack-Ass is niet mijn inspiratie bron, het inderdaad wel wat extreem maar dat gebruikte ik als voorbeeld, ik had net zo goed de Dudesons of Dirty Sanchez kunnen gebruiken.

Bewerkt: door NoLimit
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet 't niet hoor. Het is natuurlijk wel leuk bedacht, maar je moest eens weten hoeveel sensatiezoekers met dit soort plannen rondlopen. Het gaat vaak ontzettend mis, en nog veel vaker komt er gewoon niets van terecht. Sowieso moet je op heel veel voorbereid zijn. Bij Jackass merk je het vaak niet, maar daar staat een hele crew omheen. Wat als jij in die rolstoel het verkeer zit op te houden, maar iemand kan niet op tijd remmen? Ik neem aan dat jij en je vrienden geen verpleegkunde hebben gestudeerd, dus dan zit je toch met een probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet zeggen... 'k weet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind dit topic pretty kansloos :slotje:

net zoals velen zeggen, zoiets nadoen is onverantwoord. Dat meegenomen, de kans dat je ermee bekend wordt is gering, aangezien er al vele programma's zijn die dat soort dingen doen; het is dus niet vernieuwend ( hoogstens op dumpert ofzo in de failcompilatie :D ).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...