Jump to content

No Limit?


NoLimit

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NoLimit

    15

  • TekaLoca

    6

  • Cheers.

    4

  • GreyFox-Smurf

    3

Lol! Misschien moet je een webshow ala iCarly gaan doen. :puh: Lijkt me veiliger en meer jouw niveau. Of ben ik heel onaardig als ik dit zeg? Dat je jezelf in bijzonder achterlijke situaties wil plaatsen is één ding, maar (bijna) alles wat jij wil gaan uitvoeren bezorgd ook anderen last/schade/letsel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet zeggen... 'k weet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind dit topic pretty kansloos :slotje:

net zoals velen zeggen, zoiets nadoen is onverantwoord. Dat meegenomen, de kans dat je ermee bekend wordt is gering, aangezien er al vele programma's zijn die dat soort dingen doen; het is dus niet vernieuwend ( hoogstens op dumpert ofzo in de failcompilatie :D ).

Het was ook niet de bedoeling om die programmas na te doen...

En ik vroeg ook niet om de consequenties...

Ik weet 't niet hoor. Het is natuurlijk wel leuk bedacht, maar je moest eens weten hoeveel sensatiezoekers met dit soort plannen rondlopen. Het gaat vaak ontzettend mis, en nog veel vaker komt er gewoon niets van terecht. Sowieso moet je op heel veel voorbereid zijn. Bij Jackass merk je het vaak niet, maar daar staat een hele crew omheen. Wat als jij in die rolstoel het verkeer zit op te houden, maar iemand kan niet op tijd remmen? Ik neem aan dat jij en je vrienden geen verpleegkunde hebben gestudeerd, dus dan zit je toch met een probleem.

Over idee 1 hoef je je niet meer druk te maken... Dat staat al op tape. En zo als ik al zei: Max. Speed 30 km/h.

>>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Idee 3 werkt niet hoor.

Wel in de moviebusiness. Maar dat gaan we ook niet letterlijk zo doen hoor! We doen er nog een aantal schepjes bovenop. We proberen het eerst met gekookt water, als dat niet werkt slaan we het glas stuk op de vrijwilliger's slapende hoofd en als 'ie dan nog slaapt gaan we hem maar met een knuppel te lijf... (Vind je dit te erg, ga dan niet naar de serie kijken!)

Link to comment
Delen op andere websites

Jonge, willekeurige fietsen slopen? jong dat is niet eens leuk als je dat op beeld ziet ofzo en het is gewoon zielig.

Nummer 2 en nummer 6 kan kan ik dan nog wel waarderen als je dat met jezelf doet want dat geeft mij waarschijnlijk de slappe lach maar random iemands fiets mollen is kut voor de eigenaar en er zit niet eens een humor-waarde aan ofzo.

En Ninja: Volgensmij is dat filmpje nep?

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...