GreyFox-Smurf Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 Ik had t nie over willekeurige fietsen hea:P Gewoon ergens oude fietsen proberen te halen en daarmee zoals ik dus zij vollop tegen elkaar inrijden. Reageren
NoLimit Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Ik had t nie over willekeurige fietsen hea:P Gewoon ergens oude fietsen proberen te halen en daarmee zoals ik dus zij vollop tegen elkaar inrijden. Okee Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 november 2010 Rapport Geplaatst: 26 november 2010 Of gewoon dingen die gewoon compleet idioot zijn en waar je pijn maar een kick van krijgt dingen als dit : http://www.youtube.com/watch?v=g7-0EYXxQCY&feature=related Nouja dat doet niet echt pijn maar is dikke lol. Lekker pijnlijk Dit bij een vriend Dit zijn droge dingen gewoon die moeten erin xD Reageren
NoLimit Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Of gewoon dingen die gewoon compleet idioot zijn en waar je pijn maar een kick van krijgt dingen als dit : http://www.youtube.com/watch?v=g7-0EYXxQCY&feature=related Nouja dat doet niet echt pijn maar is dikke lol. Lekker pijnlijk Dit bij een vriend Dit zijn droge dingen gewoon die moeten erin xD Hele goeie ideeën allemaal! Ik zal ze zeker gebruiken! Bedankt! Reageren
Dotz Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Heel erg veel poep door/in een brievenbus gooien. Een nep-wond maken terwijl je door het dorp laptop. Zonder broek + ondergoed de straat opgaan en schreeuwen dat ''broeken voor losers zijn''! Met een bord in je hand waarin er een groot kruis door een broek staat.. Reageren
Cheers. Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Volgens mij komen de filmpjes nooit. Reageren
NoLimit Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Volgens mij komen de filmpjes nooit. Volgens mij wel maar je hoeft ze niet te bekijken als ze online komen hoor. Reageren
Cheers. Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Volgens mij komen de filmpjes nooit. Volgens mij wel maar je hoeft ze niet te bekijken als ze online komen hoor. Ik wil ze wel bekijken als ze klaar zijn geef me maar een link Reageren
NoLimit Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Volgens mij komen de filmpjes nooit. Volgens mij wel maar je hoeft ze niet te bekijken als ze online komen hoor. Ik wil ze wel bekijken als ze klaar zijn geef me maar een link Komt klaar Reageren
Cheers. Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Ik zit te wachten............ en waarop post je het op youtube ofzo? Reageren
NoLimit Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Ik zit te wachten............ en waarop post je het op youtube ofzo? Waar het op komt ligt aan de lengte... langer dan een kwartier=DailyMotion, korter=Youtube. En de aankondiging was ruim een maand terug en het maken van zoiets kost veel tijd en alles... Zoals ik al zij: De eerste teaser/trailer komt 1 jan. dus het project ligt niet stil!!! In verband met de sneeuw zijn een aantal ideeën geblocked maar wel willen we het "Broeken zijn voor losers" idee uitvoeren in deze winterse periode. Eerst nog een vrijwilliger daarvoor vinden.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.