Jump to content

Black Ops of Modern Warfare 2?

ALLEEN stemmen als je beide games gespeelt hebt S.v.p  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Welke game vinden jullie beter of leuker?

• Call of Duty: Black Ops! Want...
      34
    • Modern Warfare 2! Want...
      12

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien ben ik hier een beetje vroeg mee, maar voor de genen die al weten welke game zij beter of leuker vinden heb ik een pol geopent.

Ikzelf vind Black Ops beter. De singelplayer heeft een enorm goed en meeslepend verhaal. Buiten dat om zit er ook ontzettend veel actie in. Kortom, voor mij was de singelplayer vermakelijk en spectaculairder dan ooit te voren.

Ook vind ik dat er met de multiplayer niets mis is. Qua gameplay verschilt er niet veel met Modern Warfare 2. De graphics zijn "iets" minder mooi, maar evengoed mooi. CoD Black Ops heeft bepaalde kill streaks die ik leuker vind dan in Modern Warfare 2, niet omdat ze nieuw zijn.

Het aanpassen van je wapen is uitgebreider dan ooit. Omdat er een heleboel te "customizen" is, spreekt ook de multiplayer van Call of Duty Black ops mij meer aan.

Wat vinden jullie? Geef A.u.b aan waarom je één van de games leuker of beter vind. :)

Bewerkt: door frankyyguy
  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

5

• frankyyguy

3

• Cheers.

3

• TekaLoca

2

Geplaatst:

Ik heb MW2 en dat zit vol met vieze vuile campers, en ik vind de levels niet bepaald spectaculair, als ik naar BO kijk, is dit wel het geval daarom heb ik voor BO gestemd, ook dat bot gedoevan BO lijkt me leuk xD

Geplaatst:

Ik koos voor Black Ops. Ik vind Modern Warfare 2 ook niet slecht, maar de single player van Black Ops vind ik gewoon nog boeiender en is ook groter, de multiplayer is uitgebreider, en ja... Ik vind Black Ops zeker geen slechte game ^^.

Geplaatst:

Als het we het over de multiplayer hebben kies ik op dit moment voor Modern Warfare 2. Bij Black Ops heb ik nu te veel problemen ondervonden online, ik kan niet eens met m'n vrienden in een party!

Qua single player wint Black Ops het wel gemakkelijk! Wat een avontuur waar je in ieder geval niet binnen 4 uur klaar bent.

Geplaatst:

Ik stemde op MW2 omdat ik geen Black Ops hoef :7

Moet er trouwens geen 3e keuze bij? :N

Zoals: ''Geen van beiden want...'' ? :D

Dat zou raar zijn, de een is beter dan de ander, dus de ander is slechter dan de ene. 'Geen mening, want...' zou nog kunnen voor mensen als jou die werkelijk geen mening hebben (althans geen argumentatie).

Als het we het over de multiplayer hebben kies ik op dit moment voor Modern Warfare 2. Bij Black Ops heb ik nu te veel problemen ondervonden online, ik kan niet eens met m'n vrienden in een party!

Qua single player wint Black Ops het wel gemakkelijk! Wat een avontuur waar je in ieder geval niet binnen 4 uur klaar bent.

Ik denk dat de problemen met het online spelen kinderziektes zijn, ik denk dat een dezer weken wel een patch komt.

Buiten die problemen vind ik Black Ops MP echt een verademing t.o.v. MW2. Weinig campers (op Hardcore na dus dat is saai), weinig noobtubes, minder zwaar vervelende killstreaks, enz. :)

Geplaatst:

@TomHagen:

Ik ben gewoon geen CoD lover :7

Ik heb MW2 van mijn broer gekregen, heb het dan ook even gespeeld maar vind er niets aan..

Geplaatst:

Modern Warfare 2 dan maar, maar Call of Duty 4 blijft de beste sfeer en multiplayer hebben. Daar kan wat mij betreft geen een Call of Duty boven op.

Black ops zit vol met bugs, alleen de lengte van het verhaal is wel beter. Maar de multiplayer vind ik juist weer minder.

Geplaatst:

CoD4 blijf het beste. Ik vraag me af waarom deze er dan niet tussen staat? MW2 zit vol met campers, hackers, noobtubers, g18 fags, knife runners, bugs, slechte mappen en ga zo maar door.

Ikzelf ben wel van de shooter games, maar de hele CoD serie gaat er bij mij gewoon niet in.

Ik heb niks tegen CoD maar ik vind het gewoon niet mijn stijl games, ze zijn ook nog eens allemaal overhyped.

Soms doe ik wel eens MW2 met mijn neefje en dan own ik hem ook hard, met ong 50 kills voor mij en 1 death. xD

ik heb zelf allen CoD4 die heb ik gekregen, die speel ik heel soms multiplayer.

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:

Black ops omdat er Zombies in zit dat ik toch zoals bij Waw heel erg vet vind meer customize in multiplayer.

Alleen daarom?

Black Ops, betere graphics, beter geluid van de wapens, geen Stopping Power, haast geen Noobtubes.

Black ops omdat er Zombies in zit dat ik toch zoals bij Waw heel erg vet vind meer customize in multiplayer.

Alleen daarom?

Black Ops, betere graphics, beter geluid van de wapens, geen Stopping Power, haast geen Noobtubes.

Mee eens. Ik kies zelf ook voor black ops hoor, maar betere graphics? Cod black Ops is grafisch erg mooi, maar zo ver ik heb gehoord en zie zijn de graphics van Modern Warfarw 2 iets beter. Wat voor mij ook het enige plus puntje is als ik beide games moet vergelijken.

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Modern warfare 2. Waarom? Ik vind die leuker, en black ops is zo veel in de normale wereld, en MW2 in de sneeuw, in de jungle, of gewoon in huizen.

Black Ops is ook niet mis hoor!

Geplaatst:

en black ops is zo veel in de normale wereld, en MW2 in de sneeuw, in de jungle, of gewoon in huizen.

Black ops speelt zich ook af in sneeuw , jungle en ook in de steden.... Zo te zien heb jij black ops niet :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...