Jump to content

Black Ops of Modern Warfare 2?

ALLEEN stemmen als je beide games gespeelt hebt S.v.p  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Welke game vinden jullie beter of leuker?

• Call of Duty: Black Ops! Want...
      34
    • Modern Warfare 2! Want...
      12

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb tot nu toe vanaf World at war alle delen en ook nu black ops en als ik moet kiezen tussen black ops en MW2 heb ik de stap eenvoudig gemaakt en wint black ops bij mij! MW2 ben ik maar kort gaan spelen. Call of duty 4 best lang maar die vond ik ook 10 malen beter en denk dat black ops bij mij ongeveer het cod4 gevoel geeft en dat vind ik een plus punt. Ik ben al bijna prestige als mensen gezellig potje willen schieten moeten mij maar even toevoegen op mijn playstation network id: ultrawave

Wel even melden dat het van GTAgames.nl komt tnx ;)

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

5

• frankyyguy

3

• Cheers.

3

• TekaLoca

2

Geplaatst:

SP MW2, met zn 2en missies doen ( ac-130, Choppergunner ) en de Campaign is ook wat mooier

MP Black Ops , veel meer balanced

Geplaatst:

Ik vind MW2 beter dan BO. Toen MW2 net uit was kon ik uren aan een stuk multiplayer doen, en nu is het na enkele matches beu.

En dat er geen campers inzitten is ook helemaal niet waar. Maar dat is nog zo erg niet. Nu zijn er misschien wel minder nuubtubers (of hoe noemen jullie dat) maar rijdt iedereen rond met zo een autootje. :7

Maar niet alles is slecht aan BO. :puh:

De singleplayer vond ik zoals in WM2 zeer goed, misschien zelfs iets beter.

Maar de zombiemode spant nog altijd de kroon. Daar kan ik me wel een tijdje mee amuseren. :D

Geplaatst:

Ik vind MW2 beter dan BO. Toen MW2 net uit was kon ik uren aan een stuk multiplayer doen, en nu is het na enkele matches beu.

daar heb je een punt, MW2 was wel wat vernieuwender dan Black Ops

Geplaatst:

daar heb je een punt, MW2 was wel wat vernieuwender dan Black Ops

Komt vooral ook omdat de meesten Mw2 al zowat een jaar spelen. Als Black Ops kwam na CoD 4 was het ook zo vernieuwend denk ik.

Geplaatst:

Black Ops, Duidelijk

geen troep zoals heartbeat en deathstreaks en commando etc. meer

en je hebt nu skills nodig voor het snipe in tegenstelling tot mw2

• 3 weken later...
Geplaatst:

Black Ops

Omdat er geen noobtubers zijn

Na die patches zijn er weinig bugs enzo.

Vooral die Commando met Red Dot Sight Attachment (Ook hou ik van die camo 'Tiger' xD)

• 3 weken later...
Geplaatst:

MW 2 sterfte van de boosters en noobtubers,

in Black Ops heb je veel minder noobtubers.

en die zombie map Kino Der Toten vind ik het best

Geplaatst:

Ik denk dat BO het wint, de Campaign van BO is beter dan die van MW2. Ik had het gevoel dat de Campaign van MW2 niet eens was afgemaakt. Zombie Mode en Special Ops boeit me niet echt. De maps van BO vind ik ook beter dan die van MW2. In MW2 zat iedereen in een hoekje te campen en dat heb je in BO minder.

Geplaatst:

MW2 , kerst is geweest , en dat betekend dat veel noobs BO hebben gekregen :7 , dat merk je echt, als je nu MW2 speelt , merk je echt dat er minder noobs zijn!

Geplaatst:

De singleplayer vind ik duidelijk beter in Black Ops. Er was tenminste écht een verhaal. Vond het spannend tot op de ontknoping. De multiplayer vind ik in beide games goed, alleen is Black Ops op dat vlak veel beter gebalanceerd. Ik geraak veel minder snel gefrustreerd. Natuurlijk kon Treyarch veranderen wat spelers irriteerde in MW2, zoals de commando perk. Ik heb iets meer dan 24 uur Black Ops online gespeeld nu, en bij MW2 zit ik over de tien dagen speeltijd. MW2 vond ik verslavender. Natuurlijk speelt het feit dat MW2 helemaal nieuw voor me was ook mee; het was allemaal specialer. Ik ga niet kiezen, ik heb aan beide games veel plezier beleefd. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...