nlzephyr Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Hoi iedereen, ik heb net mijn nieuwe pc en ik loop nu al tegen problemen aan. Het zijn er twee, een grote en een kleinere. -------------------------------------------- 1. Niet werkend inlog scherm Social Club Als ik IV of EFLC probeer te starten krijg ik heel vaak dit scherm: Je kunt dus al zien dat de opmaak niet klopt, verder werken de knoppen niet. Wat ook raar is: als ik IV start staat er nog steeds "Play EFLC". -------------------------------------------- 2. ELFC start niet Als ik dan een keer het goeie inlogscherm te pakken krijg start EFLC niet goed op. Het spel begint, maar direct na de eerste twee disclaimer-schermen crasht het spel en wordt ik weer naar mijn bureaublad terug gestuurd met de melding "EFLC werkt niet meer". -------------------------------------------- Informatie over de huidige situatie: - Windows 7 Professional (x64) - GTA IV geïnstalleerd vanaf DVD en direct daarna handmatig, zonder tussenstappen, geüpdatet naar versie 1.0.7.0 - GTA EFLC geïnstalleerd vanaf DVD en verder niks aan veranderd. - Bij beide spellen gebruik ik -memrestrict Weten jullie voor beide problemen een oplossing? Dit zou me erg helpen. Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Voor het eerste probleem kun je proberen je MS .net framework te updaten, desnoods opnieuw te installeren. Het tweede probleem moet op te lossen zijn door de IE9 beta te verwijderen. Reageren
nlzephyr Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Ik heb inderdaad IE9 geïnstalleerd, ik zie echter geen IE9 in de softwarelijst. Hoe kan ik 'm dan verwijderen? Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) Ik heb inderdaad IE9 geïnstalleerd, ik zie echter geen IE9 in de softwarelijst. Hoe kan ik 'm dan verwijderen? Heb je de post gelezen? Er staat dat je naar de lijst met geinstalleerde updates moet gaan, niet gewone programma's. Bewerkt: 14 november 2010 door timmyhawky Reageren
nlzephyr Geplaatst: 15 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Ah. Oké Het werkt weer, bedankt voor alle hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.