TekaLoca Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) Kan iemand mij een goeie download + goeie tutorial geven hoe ik dit moet doen, want ik had er net een gevonden in het Engels maar ik snap er eigenlijk geen moer van.. Thanx Opgelost! Mijn pctje draait nu onofficieel op OS X Bedankt Tom Bewerkt: 14 november 2010 door TekaLoca Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Er zijn veel verschillende thema's ervoor, hoor. De ene keer zit er bijvoorbeeld zo'n balk onder op het bureaublad en bij de andere juist niet... Wat wil je precies voor soort skin ervoor? Tot dan kan ik je verder wel een link geven naar deze download: Vista OSX download. Die heb ik laatst nog gebruikt. Volgens mij kon het thema gewoon geïnstalleerd worden, zonder steeds de bestandjes ergens in te prikken. Ik heb hem nu verwijderd, maar om één of andere reden blijven de pijltjesknoppen op de pagina's voor bijvoorbeeld afbeeldingen, documenten enzo, hetzelfde als het bij het thema was... Maar je moet maar eens kijken. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) Ik wil gewoon dat mijn pc eruitziet alsof het een mac is Dat balkje zo beneden, die vensters met die rondjes aan de rechterkant etc. Heb 'm trouwens gedownload maar er gebeurd niks? Bewerkt: 14 november 2010 door TekaLoca Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) Dat is dus die van waar ik de link van heb gegeven. Alleen staan die 3 knopjes net als bij de echte Mac-thema's aan de linkerkant. @Hieronder: Waarom? Als je het echt wilt laten lijken als een Mac PC, is dit juist het mooist. Kan natuurlijk zijn dat je dit niet gewend bent, maar dan is het dus een écht Mac-thema. Bewerkt: 14 november 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Ik ga het denk ik maar houden aan mijn huidig Vista thematje Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Dat is dus die van waar ik de link van heb gegeven. Alleen staan die 3 knopjes net als bij de echte Mac-thema's aan de linkerkant. @Hieronder: Waarom? Als je het echt wilt laten lijken als een Mac PC, is dit juist het mooist. Kan natuurlijk zijn dat je dit niet gewend bent, maar dan is het dus een écht Mac-thema. Nou dat ding van je wil gewoon niet updaten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.