Aydekin Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Hallo, Weet iemand misschien hoe je aan de S.W.A.T. auto komt in de pc ver van SA. Ik kan hem nergens vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 gewoon 1 stelen terwijl je 5 sterren hebt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Je bedoelt Swat Van, zo'n blauw ding, als dat hem is dan kan je het best Garage Editor gebruiken of je verlies de missie met Big Smoke Crack Palace en stopt hem in de garage @ Lounger: Die rijden nergens rond Bewerkt: 28 juni 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Hallo,Weet iemand misschien hoe je aan de S.W.A.T. auto komt in de pc ver van SA. Ik kan hem nergens vinden. Je kan geen Swat auto hebben. Alleen met Armax. ICE COLD KILLA was me voor. Bewerkt: 28 juni 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Hallo,Weet iemand misschien hoe je aan de S.W.A.T. auto komt in de pc ver van SA. Ik kan hem nergens vinden. Je kan geen Swat auto hebben. Alleen met Armax. Hij heeft het over de PC-versie van SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ga naar gtagames naar walktrouggh ofzo en dan weet je ut wel te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aydekin Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 daar staat die wel maar niet waar je hem kunt vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 De SWAT tank kan je wel hebben gewoon in je garage zetten tijdens de laatste missie en doodgaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Volges mij zijn er ook SWAT VANS als je het maximale aantal sterren heb h00r Alleen is het dan wat moeilijker om hem in je garage te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jmiv Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Je hoeft toch niet per se dood te gaan bij die laatse missie, je kan toch ook eerst die muur door rijden met je swat van en hem dan naar een garage rijden en daaran weer verder gaan met de missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aydekin Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Dat kan niet want ik heb de spel al uit gespeelt Weet iemand misschien een andere manier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Dat kan niet want ik heb de spel al uit gespeelt Weet iemand misschien een andere manier Als je het uit hebt,dan lukt het niet meer denk ik. Alleen bij die laatste missie volgens mij. Zelf heb ik die auto ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Dat kan niet want ik heb de spel al uit gespeelt Weet iemand misschien een andere manier Dat kan dus wel! (Heb SA ook 100% uitgespeeld). Bij de missie "the end of the line" moet je met een SWAT Tank de muur inrijden. Doe dit dus niet en parkeer die tank in je garage en pleeg zelfmoord of wat dan ook. Kijk maar even in je garage! Hij staat er en je kan die missie nog altijd uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
drunkenb Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 :lolsign: :lolsign: :lolsign: ja klopt ik heb het al geprobeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
polletje Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ja maar is er dan nergens een swat bureau ofzo waar de tanks staan? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.