robje.msn Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 (bewerkt) Ik zit voor het eerst in tijden op GTA sa Wilde er Cleo mods op zetten Cleo 3 en 4 vaak gedownload en GTA sa 5 keer opnieuw GEHERINSTALEERD doordat me hele gta niet meer werkte (Nu maak ik gewoon back ups) Ik ben er nu 2 weken mee bezig maar het lukt me niet :'( hier vond ik dat je bass.dll moet vervangen door bass 2.4.6 Hier is die link waar ik ze zou kunnen downloaden: http://www.un4seen.com/ Ik heb er een paar gedownload maar dan loopt GTA nog steeds vast! Hier nog even wat info: GTA is ondertussen helemaal schoon (geen mods of Cleo) Ik heb versie 1.0 Alvast bedankt Bewerkt: 16 november 2010 door robje.msn verplaatst vanuit SA: Technische Problemen Reageren
Beagle Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 [..] en GTA sa 5 keer opnieuw gedownload! Hoe bedoel je? Reageren
robje.msn Geplaatst: 15 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2010 [..] en GTA sa 5 keer opnieuw gedownload! Hoe bedoel je? omdat me gta helemaal naar de knoppe was Reageren
Beagle Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Nee, wat bedoel je met dat je het opnieuw gedownload hebt? Per torrent of? Reageren
robje.msn Geplaatst: 15 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2010 1. Gta werkte niet meer omdat ik iets kreeg verzenden \ niet verzenden 2. Op uninstall geklikt 3. Cd'tje erin en instaleren 4. Opnieuw proberen 5. Nu maak ik gewoon back ups (wel zo handig) Ik snap niet echt wrrm dit nodig is? Mvg Robin Reageren
Beagle Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Dit noem je herinstalleren, niet opnieuw downloaden. Dit moest ik even zeker weten, aangezien we mensen niet helpen als zij het spel illegaal verkregen hebben. Reageren
robje.msn Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2010 (bewerkt) O ja ik snap het Ik heb het aangepast daarboven Ik heb die cd van me neef gekregen tijd geleden Maar zou je misschien weten wat er mis is mvg robin Bewerkt: 16 november 2010 door robje.msn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.