TAD18 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Hallo allemaal, ik heb recentelijk GTA IV op mijn laptop gezet en alles werkt prima er is maar een probleem, Elke keer als ik de savegamefiles van mijn desktop op mijn laptop zet en probeer te laden zegt hij: Save not found of failed to load try again of zoiets. Wat kan ik doen om het te laten werken want ik heb geen zin om alles weer te moeten uitspelen, het gaat namelijk zo vervelen. dankje alvast Reageren
knuppeltje Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Wat wel eens kan helpen om de savegame te laden via: -Ingame menu -Load Als je de savegame daarin laad zou die het kunnen doen, dat werkt op de Xbox 360 athans altijd. Succes. Reageren
TAD18 Geplaatst: 15 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Heb ik al uit mezelf geprobeert maar dan zegt hij een van deze twee dingen: Failed to load try again of There are no saves on the hard drive of zoiets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.