Jump to content

Masturbatie & Seks


Teh_Ninja

Masturbatie & Seks  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Masturbeer je vaak?

    • Ik heb nog nooit gemasturbeerd.
      4
    • Ik masturbeer dagelijks.
      10
    • Ik masturbeer tenminste drie keer per week.
      9
    • Ik masturbeer tenminste een keer per week.
      5
    • Ik masturbeer tenminste een keer per maand.
      1
    • Anders, nl.
      6
  2. 2. Heb je vaak geslachtsgemeenschap?

    • Ik heb nog nooit seks gehad.
      13
    • Ik heb dagelijks seks.
      3
    • Ik heb tenminste drie keer per week seks.
      2
    • Ik heb tenminste een keer per week seks.
      3
    • Ik heb tenminste een keer per maand seks.
      6
    • Anders, nl.
      8
  3. 3. Mijn seksuele geaardheid is:

    • heteroseksualiteit
      30
    • homoseksualiteit
      3
    • biseksualiteit
      0
    • transseksualiteit
      0
    • interseksualiteit
      0
    • panseksualiteit
      0
    • poliseksualiteit
      2
    • aseksualiteit
      0


Recommended Posts

@Miek: ik zou zeggen... probeer het...?

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh, NOOOOOOOOOOOOOOOIT, is vies disgusting bahh

Er is niks met homoseks. Misschien dat het jou niks lijkt, mij ook niet btw, maar dan is het nog niet meteen vies.

Dus jij vindt zo'n staaf in je achterste lekker?

in het ziekenhuis toen ik ziek was kreeg ik zo'n setpil in mijn achterste dat voelde niet bepaald goed, en dan moet je voorstellen zo'n vies geval erin. BBBBBBLLEEEEEEHHHHHH!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 490
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    64

  • Dotz

    31

  • Teh_Ninja

    30

  • TheJesusOfSuburbia

    20

Dus jij vindt zo'n staaf in je achterste lekker?

in het ziekenhuis toen ik ziek was kreeg ik zo'n setpil in mijn achterste dat voelde niet bepaald goed, en dan moet je voorstellen zo'n vies geval erin. BBBBBBLLEEEEEEHHHHHH!

Lees eens een post voordat je quote :7.

Link to comment
Delen op andere websites

@Miek: ik zou zeggen... probeer het...?

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh, NOOOOOOOOOOOOOOOIT, is vies disgusting bahh

Er is niks met homoseks. Misschien dat het jou niks lijkt, mij ook niet btw, maar dan is het nog niet meteen vies.

Dus jij vindt zo'n staaf in je achterste lekker?

in het ziekenhuis toen ik ziek was kreeg ik zo'n setpil in mijn achterste dat voelde niet bepaald goed, en dan moet je voorstellen zo'n vies geval erin. BBBBBBLLEEEEEEHHHHHH!

Toch wel erg, dat je je eigen lichaamsdelen vieze gevallen noemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Homoseks is echt niet alleen een kwestie van gebukt gaan staan en ontvanger spelen, en daarna omwisselen. Waarom denkt iedereen dat toch steeds? Feitelijk is het gewoon het zelfde als hetero seks. Je kan knuffelen, zoenen, vrijen enz. Zelfs neuken kan, alleen "in een ander gat".

Overigens doet slechts 65 tot 75% van homo's aan anale seks. De overige dus niet. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij vindt zo'n staaf in je achterste lekker?

in het ziekenhuis toen ik ziek was kreeg ik zo'n setpil in mijn achterste dat voelde niet bepaald goed, en dan moet je voorstellen zo'n vies geval erin. BBBBBBLLEEEEEEHHHHHH!

Dus jij vindt het lekker om je "staaf" in een natte en warme plek vol bacteriën te steken?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij vindt zo'n staaf in je achterste lekker?

in het ziekenhuis toen ik ziek was kreeg ik zo'n setpil in mijn achterste dat voelde niet bepaald goed, en dan moet je voorstellen zo'n vies geval erin. BBBBBBLLEEEEEEHHHHHH!

Dus jij vindt het lekker om je "staaf" in een natte en warme plek vol bacteriën te steken?

Geen beter antwoord mogelijk :tu: :tu: :tu: :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

't Probleem is dat iedereen meteen schreeuwt dat drugs slecht is terwijl ze niet weten waar ze het over hebben. Geloof me ik weet er veel van af en die 4/5 keer dat ik het gebruik in een jaar is (als je het juist doet) veel minder schadelijk dan je op één avond klemzuipen.

een tip betreft XTC, gebruik het ( echt ) met mate... elke keer dat je het gebruikt wordt de kick minder, en de schade groter :)

en inderdaad, je hebt gelijk dat eens per jaar een pil xtc, minder schadelijk is dan je wekelijks lamzuipen ( en zelfs gewoon voor 1x lamzuipen )

eigenlijk vind ik dat ze MDMA moeten legaliseren, en XTC hard moeten aanpakken... aangezien er ook veel troep in XTC zit of kan zitten.

@cabyon, gewoon tijdens het douchen... voor de rest niet echt meer dan de rest van mn lichaam :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

4/5 keer peer jaar XTC nemen mag dan wel beter voor je zijn dan je klem zuipen, maar helemaal geen drugs nemen of jezelf klemzuipen is nog beter. Kortom, het blijft schadelijk.

Zeg wat heeft dit met seks te maken?

OT: Klopt t dat als je tijdens t zoenen op iemands lip bijt een opwinder is? Mijn vriendin heeft dat wel is bij mij gedaan en t werkt :) Maar werkt dat bij vrouwen ook?

Link to comment
Delen op andere websites

4/5 keer peer jaar XTC nemen mag dan wel beter voor je zijn dan je klem zuipen, maar helemaal geen drugs nemen of jezelf klemzuipen is nog beter. Kortom, het blijft schadelijk.

Zeg wat heeft dit met seks te maken?

OT: Klopt t dat als je tijdens t zoenen op iemands lip bijt een opwinder is? Mijn vriendin heeft dat wel is bij mij gedaan en t werkt :) Maar werkt dat bij vrouwen ook?

Hangt van persoon tot persoon af.

Link to comment
Delen op andere websites

4/5 keer peer jaar XTC nemen mag dan wel beter voor je zijn dan je klem zuipen, maar helemaal geen drugs nemen of jezelf klemzuipen is nog beter. Kortom, het blijft schadelijk.

Zeg wat heeft dit met seks te maken?

xtc kan opwindend zijn ( seks )

Link to comment
Delen op andere websites

4/5 keer peer jaar XTC nemen mag dan wel beter voor je zijn dan je klem zuipen, maar helemaal geen drugs nemen of jezelf klemzuipen is nog beter. Kortom, het blijft schadelijk.

Zeg wat heeft dit met seks te maken?

OT: Klopt t dat als je tijdens t zoenen op iemands lip bijt een opwinder is? Mijn vriendin heeft dat wel is bij mij gedaan en t werkt :) Maar werkt dat bij vrouwen ook?

misschien als je sadomasochist bent

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...