Silverbyte Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Mijn vorige signatures waren alweer van een tijdje geleden, dus ik heb weer eens lekker zitten fotosoepen. Ik ben best tevreden over het resultaat. Het is gelukt de sfeer te creëren die ik voor ogen had, zonder dat het te overdadig wordt. Dit is de originele foto die ik gebruikt heb.Reacties zijn natuurlijk van harte welkom. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Ik vind de kwaliteit van de signature niet goed. Omtrent het mannetje komt het heel erg pixelig over. Het mannetje vind ik erg goed gelukt met de vleugels erbij. De lichteffecten zijn ook goed gelukt, had misschien iets minder fel gemogen. De tekst vind ik erg orgineel bedacht en gaat goed mee i de signature. KUTGW! Reageren
Kloep Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Wat mij het eerste opvalt is het wazige in het midden. Het lijkt alsof hier is gesmudged, en dat is geen mooi effect. De vleugels daar erbij plaatsen is wel een leuk idee, en goed uitgevoerd. Daarnaast, zoals Jesperkaj al zei, is de signature van mindere kwaliteit, wat ik met name zie bij de rechterkant van de signature. De tekst vind ik ook erg origineel en leuk bedacht. Al met al een prima signature, met zo zijn eigen verbeterpunten. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Bedankt voor de reacties, jongens. Wel heb ik het idee dat onze beeldscherminstellingen nogal verschillen, want bij mij is de rechterkant helemaal niet zo pixelig. Er zitten wat scherpe effecten overheen, maar dat is heel subtiel, en zou niet moeten opvallen. Dat is dus waarschijnlijk een probleem waar je altijd mee blijft zitten, tenzij we precies dezelfde instellingen zouden aanhouden. En de tekst: die heb ik helaas niet zelf bedacht. Ik heb het logo van Oasis uitgesneden en in de afbeelding verwerkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.