Proximo Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Hey allemaal, hoe weet je als je de Freight Train missions hebt uitgespeeld? Ik ben nu bezig voor de honderd procent te halen, en je moet dat ook doen volgens mij, tot level 2. Alleen er word nergens aangegeven wanneer je dat hebt gehaald! Bij Ambulance en Vigilante word dat wel duidelijk aangegeven. Maar weet iemand dus wanneer en hoe dat word aangegeven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik heb 100% maar hoe ik dit gedaan heb weet ik ook niet meer goed. Je moet blijven dit missie doen totdat het verschijnt of een geluidje hoort dat je hem voltooid hebt dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Welke freight train missie ? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Welke freight train missie ? :blink: Dit is als je in een trein stapt en op R3 drukt. En Tab op PC dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Moet dan eens kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Welke freight train missie ? :blink: Dit is als je in een trein stapt en op R3 drukt. En Tab op PC dacht ik. oke ik wist niet wat freight train was maar nu wel ga nog wel uit proberen als i op de pc zit alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.