Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Deze is heel laag en lukt me gewoon niet. Iemand tips ? Click here to view the SnapMap Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Ik dacht ook eerst zo van omg, onmogelijk? Maar het is me dan toch gelukt. Ja moet zien dat je stil zit voor de brug.. Endan ga je rustig vooruit onder de brug Heb het gedaan met een Annihalator dus eh XD Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 15 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2010 (bewerkt) NAAR 38 POGINGEN, 34 MET EEN ANNILATHOR & 4 MET DE HELITOUR MAVERICK IS HET ME EINDELIJK GELUKT @ Die pogingen heb ik bijgehouden:D EDIT: Topictitel failll:P Bewerkt: 15 november 2010 door Mr.Niko-Bellic Reageren
zwierd Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 lol je moet juist een beetje vaart hebben, dus al vooruit gaan, dan ga je laag vliegen en dan hoef je niet meer op het vooruit gaan te letten maar gewoon dat je het water niet raakt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Congratz GTAforum doet wonderen he Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2010 Congratz GTAforum doet wonderen he Jup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.