justindhont Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 ik vind wel eens flimpjes op youtube waar iemand aan de rechterkant een kilometer teller heeft en kan zien hoe hard hij rijd kan dit ook op de ps2 en zo ja hoe doe ik dat? Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Nee, dat soort dingen zijn alleen mogelijk op de PC. Helaas... Verplaatst naar III: Overige Hulp Reageren
Dotz Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Op een kilometerteller kan je de waarmee een voertuig voortbeweegt niet aflezen, laat staan meten. Je zou hooguit de gemiddelde snelheid kunnen berekenen als je bijhoudt hoelang je over de reis geduurd hebt, hoewel me dat erg omslachtig lijkt. Daarbij komt dat snelheid relatief is. Reageren
Gast Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Hij bedoeld denk ik snelheidsmeter... Reageren
Beagle Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Maakt allemaal niet uit, bottomline: never gonna happen. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 this jammer maar je vindt wel op deze forum wat het maximun is voor alle voertuigen dus als je kan inschatten kan je wel dicht hokken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.