TekaLoca Geplaatst: 15 november 2010 Rapport Geplaatst: 15 november 2010 Hi, kan iemand me een werkend thema-bestandje geven voor Windows 7 thema op Vista? Thanx Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Geplaatst: 27 november 2010 kijk hier eens: http://www.technixupdate.com/download-windows-7-themes-for-vista/ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Niet echt wat ik zoek Reageren
Hayte Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Beter dan dat zal je niet krijgen. Dan heb je namelijk Aero nodig, wat je niet zomaar in je XP kan bouwen (zo ver ik weet) Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Beter dan dat zal je niet krijgen. Dan heb je namelijk Aero nodig, wat je niet zomaar in je XP kan bouwen (zo ver ik weet) voor zover ik weet heeft Vista Aero hoor Reageren
Hayte Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Oh, Entschuldigung, dacht dat het Vista voor XP was. Maar jij, de topicstarter, wilt zeker gewoon die speciale Start balk ding of niet? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Ik wil gewoon dat het net is of ik W7 heb. Dat wat er het meest op lijkt. Of helemaal hetzelfde is perfect Reageren
Crypteq Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) Je zou dit thema kunnen proberen. Echter het zal nooit 100% kloppen, wil je dat wel dan moet je Windows 7 gewoon aanschaffen. @Hieronder Maar er is veel meer verbeterd in Windows 7 dan alleen de "look" hoor Bewerkt: 29 november 2010 door BC7 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Bedankt maar ik ga echt niet Windows 7 gaan kopen enkel voor de look he Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Windows 7 heeft niet alleen een betere look: Is sneller crasht minder vaak Leuke nieuwe dingen etc noem maar op Ik heb W7 en wil nooit meer terug naar vista... Reageren
Hayte Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 ONWETENDHEID ALERT Vista crasht alleen bij mensen die geen tot weinig verstand hebben van computers. Mijn systeem is, sinds een format van een jaar geleden, nog niet gecrasht. Als je gewoon zo nu en dan een virusscan doet, een defragmentatie en een register schoonmaak dan hoor je een goedlopend systeem te hebben. Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 ONWETENDHEID ALERT Vista crasht alleen bij mensen die geen tot weinig verstand hebben van computers. Mijn systeem is, sinds een format van een jaar geleden, nog niet gecrasht. Als je gewoon zo nu en dan een virusscan doet, een defragmentatie en een register schoonmaak dan hoor je een goedlopend systeem te hebben. Zelfs als je dat doet, crasht die nog wel eens Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Nu heb ik nog steeds geen thema Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 ONWETENDHEID ALERT Vista crasht alleen bij mensen die geen tot weinig verstand hebben van computers. Mijn systeem is, sinds een format van een jaar geleden, nog niet gecrasht. Als je gewoon zo nu en dan een virusscan doet, een defragmentatie en een register schoonmaak dan hoor je een goedlopend systeem te hebben. Zelfs als je dat doet, crasht die nog wel eens Dat verklaart waarom Vista hier super liep, zelfs beter in vergelijking tot Windows 7, ik overweeg zelfs om straks weer clean Vista erop te zetten, het werkte gewoon beter Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 ONWETENDHEID ALERT Vista crasht alleen bij mensen die geen tot weinig verstand hebben van computers. Mijn systeem is, sinds een format van een jaar geleden, nog niet gecrasht. Als je gewoon zo nu en dan een virusscan doet, een defragmentatie en een register schoonmaak dan hoor je een goedlopend systeem te hebben. Niet iedereen die er verstand van heeft heeft ook zin om dat te doen. Het slaat toch nergens op dat je Windows altijd maar moet onderhouden voor een stabiel systeem, terwijl je bij Macintosh en Linux veel minder/niets hoeft te doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.