Jump to content

Windows 7 thema voor Vista

Recommended Posts

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

15

• Hayte

7

• wesley123

6

• Teh_Ninja

4

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga geen €200 neerleggen voor een domme W7 aangezien ik Vista heb en niets anders wil.

Dan moet je niet gaan klagen, want je zal nooit vista helemaal 100% hetzelfde eruit kunnen laten zien als Windows 7.

Dus genoegen nemen met een theme wat niet helemaal 100% klopt, of gewoon Windows 7 "verkrijgen".

Bewerkt: door BC7

Ik ga geen €200 neerleggen voor een domme W7 aangezien ik Vista heb en niets anders wil.

Dan moet je niet gaan klagen, want je zal nooit vista helemaal 100% hetzelfde eruit kunnen laten zien als Windows 7.

Dus genoegen nemen met een theme wat niet helemaal 100% klopt, of gewoon Windows 7 "verkrijgen".

Ik zie wat je bedoelt. 8)

En hoezo werkt de skin niet? Gewoon de Readme volledig volgen.

Windows 7 Style For Vista

Bewerkt: door ikt

Hij staat bij mijn themas maar mijn taskbar etc. wil niet veranderen. En hij staat ook niet bij Rechtermuisknop > Aan persoonlijke voorkeur aanpassen > Kleur en vormgeving.

EDIT: Hij werkt nu wel maar het lijkt niet echt op W7.

Hier zijn de tabbladen rechthoek en bij W7 zijn ze vierkant, het is dan ook mooier als vierkant.. Maar ik stop mijn zoektocht naar een thema aangezien ik niet dé juiste vindt die ik zoek.

Bewerkt: door TekaLoca

Hé appel, je moet wel je computer eerst herstarten ;)

(Of je kunt simpelweg explorer.exe herstarten)

Maak eens een printscreentje :) Tabbladen zijn meestal browser gerelatereerd :puh:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Ik denk dat ik het woordje 'tabbladen' verkeerd gebruik.. ik bedoel namelijk als je een programma opent, krijg je op je taskbar een balkje (Vista) en bij Windows 7 zijn ze met het thema ook balkje, terwijl ze eigenlijk vierkant moeten zijn..

ik begrijp niet wat je nu precies bedoelt, misschien screentjes?

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Ik denk dat hij taakbalkknoppen bedoelt die weergegeven worden met alleen een pictogram, in plaats van met de venstertitel ernaast.

Geplaatst:

ONWETENDHEID ALERT

Vista crasht alleen bij mensen die geen tot weinig verstand hebben van computers. Mijn systeem is, sinds een format van een jaar geleden, nog niet gecrasht. Als je gewoon zo nu en dan een virusscan doet, een defragmentatie en een register schoonmaak dan hoor je een goedlopend systeem te hebben.

Van de helft van wat je daar opnoemt wist ik niet eens dat het bestond.. Ik heb Vista nou sinds hij uitkwam en hij is nog nooit gecrasht. ;)

Geplaatst:

Hij staat bij mijn themas maar mijn taskbar etc. wil niet veranderen. En hij staat ook niet bij Rechtermuisknop > Aan persoonlijke voorkeur aanpassen > Kleur en vormgeving.

EDIT: Hij werkt nu wel maar het lijkt niet echt op W7.

Hier zijn de tabbladen rechthoek en bij W7 zijn ze vierkant, het is dan ook mooier als vierkant.. Maar ik stop mijn zoektocht naar een thema aangezien ik niet dé juiste vindt die ik zoek.

Wacht wacht wacht. De thema die je nu hebt vindt je de "tabbladen" mooier als die van de "originele" W7, maar toch is het niet goed genoeg? En lijkt hij op het plaatje van die van de read-me die ikt postte of niet?

&BV_1993; You made my day ! :engel:

Ik krijg een error bij die Transformation Pack..

errorw7tp.jpg

Bewerkt: door Thundercover

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...