Jump to content

mac osx op pc


Davedavy

Recommended Posts

Kun je bijv snow leopard op een pc zetten? Dat vroeg ik me laats af , Als ik nu naar de apple store ren en koop mac osx daar , dan kan ik die toch niet installeren ofwel ?

Je hebt hiervoor een gehackte versie van MAC OS X nodig ofzoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je bijv snow leopard op een pc zetten? Dat vroeg ik me laats af , Als ik nu naar de apple store ren en koop mac osx daar , dan kan ik die toch niet installeren ofwel ?

Je hebt hiervoor een gehackte versie van MAC OS X nodig ofzoiets.

Nee jongeman :) Je kunt je OSX schijf kopiëren met wat aanpassinkjes en die op je Windows PC laden. Geen illegale prut nodig :) Gewoon een retail schijfje, wat hersencellen en een DVD brander en je kunt aan de slag gaan.

1 seconde aan Google leverde dit op:

>>> Door Thundercover: Verwijderd.<<<

Probeer eerst alles te snappen en ren dan pas naar de lokale Mac-winkel. ;)

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Ah k , mrja wie wil er nou een mac, je kunt er nauwelijks op game , ik bedoel de meeste games zijn voor windows...

Het ziet er gewoon mooi uit ... vind ik dan btw

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ah k , mrja wie wil er nou een mac, je kunt er nauwelijks op game , ik bedoel de meeste games zijn voor windows...

Het ziet er gewoon mooi uit ... vind ik dan btw

Niet iedereen is een (pc) gamer.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je bijv snow leopard op een pc zetten? Dat vroeg ik me laats af , Als ik nu naar de apple store ren en koop mac osx daar , dan kan ik die toch niet installeren ofwel ?

Je hebt hiervoor een gehackte versie van MAC OS X nodig ofzoiets.

Nee jongeman :) Je kunt je OSX schijf kopiëren met wat aanpassinkjes en die op je Windows PC laden. Geen illegale prut nodig :) Gewoon een retail schijfje, wat hersencellen en een DVD brander en je kunt aan de slag gaan.

1 seconde aan Google leverde dit op:

>>> Door Thundercover: Verwijderd.<<<

Probeer eerst alles te snappen en ren dan pas naar de lokale Mac-winkel. ;)

En dat mag op het forum besproken worden? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...