Jump to content

mac osx op pc

Recommended Posts

Geplaatst:

Kun je bijv snow leopard op een pc zetten? Dat vroeg ik me laats af , Als ik nu naar de apple store ren en koop mac osx daar , dan kan ik die toch niet installeren ofwel ?

Geplaatst:

Kun je bijv snow leopard op een pc zetten? Dat vroeg ik me laats af , Als ik nu naar de apple store ren en koop mac osx daar , dan kan ik die toch niet installeren ofwel ?

Je hebt hiervoor een gehackte versie van MAC OS X nodig ofzoiets.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee jongeman :) Je kunt je OSX schijf kopiëren met wat aanpassinkjes en die op je Windows PC laden. Geen illegale prut nodig :) Gewoon een retail schijfje, wat hersencellen en een DVD brander en je kunt aan de slag gaan.

1 seconde aan Google leverde dit op:

>>> Door Thundercover: Verwijderd.<<<

Probeer eerst alles te snappen en ren dan pas naar de lokale Mac-winkel. ;)

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst: (bewerkt)

Ah k , mrja wie wil er nou een mac, je kunt er nauwelijks op game , ik bedoel de meeste games zijn voor windows...

Het ziet er gewoon mooi uit ... vind ik dan btw

Bewerkt: door davedavy
Geplaatst:

Ah k , mrja wie wil er nou een mac, je kunt er nauwelijks op game , ik bedoel de meeste games zijn voor windows...

Het ziet er gewoon mooi uit ... vind ik dan btw

Niet iedereen is een (pc) gamer.

Geplaatst:

Nee jongeman :) Je kunt je OSX schijf kopiëren met wat aanpassinkjes en die op je Windows PC laden. Geen illegale prut nodig :) Gewoon een retail schijfje, wat hersencellen en een DVD brander en je kunt aan de slag gaan.

1 seconde aan Google leverde dit op:

>>> Door Thundercover: Verwijderd.<<<

Probeer eerst alles te snappen en ren dan pas naar de lokale Mac-winkel. ;)

En dat mag op het forum besproken worden? :7

Geplaatst:

Het is niet toegestaan om het besturingssysteem van Apple op een pc te installeren. Voor meer informatie verwijs ik je door naar de gebruikslicentie.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...