Jump to content

De Wereld Draait Doorrrrr!


NandroDavids

Recommended Posts

Verbazingwekkend dat hier nog geen topic over is. De Wereld Draait Door, de dagelijkse show waarin Matthijs van Nieuwkerk overal verstand van heeft, maar dat toch vooral te danken heeft aan zijn autocue.

Kijken jullie dit wel 's? En wat vinden jullie van het programma? Ikzelf kijk 't eigenlijk dagelijks, omdat je in een uurtje heel wat leuke informatie en amusement voorgeschoteld krijgt. Met regelmatig flinke discussies en af en toe een saillante uitspraak...

Zoals vanavond, toen Prem over een redacteur van De Volkskrant zei dat deze het met kinderen zou doen. Want Prem had dat "van iemand gehoord". Lekker genuanceerd natuurlijk, zoals we Prem kennen. Iemand dit fragment ook gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk het programma niet dagelijks maar misschien zo'n paar keer in de week. Matthijs is een geniale presentator wat dat betreft, stelt vaak duidelijke vragen en maakt veel grappige opmerkingen. En als hij ze niet maakt is het wel de gastheer die naast hem zit. Een leuk en informatief programma met veel amusement als je het mij vraagt. Ik heb het fragment wat jij bedoeld niet gezien, maar wel vele andere, zoals de discussie tussen Patricia Paay en Theo Maassen. Echt geniale televisie! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Soms kijk ik wel, soms niet. Vroeger keek ik het eigenlijk altijd, maar naar mijn mening is het succes Van Nieuwkerk een beetje naar het hoofd gestegen. Het fragment wat hierboven genoemd wordt heb ik niet gezien, het laatste dat ik me kan herinneren dat ik wel leuk vond was de confrontatie Kelder-Storms. Maar ook vraag ik me af of Jort Kelder dit had gedaan als hij bij een ander programma had gezeten.

Kortom, vroeger keek ik dagelijks, tegenwoordig blijf ik alleen hangen als ik tijdens het zappen een leuk fragment zie.

Link to comment
Delen op andere websites

Matthijs is een geniale presentator wat dat betreft, stelt vaak duidelijke vragen en maakt veel grappige opmerkingen. En als hij ze niet maakt is het wel de gastheer autocue die tegenover hem hangt. Een leuk en informatief programma met veel amusement als je het mij vraagt.

das een evrbetering, alhoewel de humor wel goed zit :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor diegenen die 't fragment van Prem nog willen zien, over een uurtje ongeveer is de herhaling op Nederland 3. Maar ik verwacht eigenlijk dat het ook wel in de Zapservice van Pauw & WItteman te zien is, en dat is binnen nu en een kwartiertje op Nederland 1. Kijken dus :)

Edit >> Niet in de Zapservice...lijkt erop dat de VARA niet zo blij is met dat fragment.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik er toevallig langskom blijf ik meestal wel hangen, maar ik zet de TV er niet speciaal voor aan. Matthijs van Nieuwkerk stelt duidelijke vragen, maar ik heb soms het idee dat het antwoord hem niet echt interesseert, want dan heeft hij alweer een volgende vraag gesteld. Hij gaat nauwelijks dieper in op de onderwerpen, maar werkt vooral zijn lijstje af. En de gasten...tsja, die heb ik nou wel weer gezien. Marc Marie, Halina Reijn en Prem komen me onderhand de neus uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...