knuppeltje Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Ik kom niet verder in die missie, dat Roman zich verstopt in een container. Daarna volgt er een filmpje dat je in een kelder zit met een zooitje russen die je afpersen, wat moet ik na het filmpje doen? Er staat geen nieuwe opdracht waar ik heen moet. Reageren
LSDesign Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 (bewerkt) Je moet een politieauto vinden en dan de politiecomputer aanzetten, de rest wijst zichzelf wel. Bewerkt: 16 november 2010 door LSDesign Reageren
knuppeltje Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Oke, dankje. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Zodra je weer buiten bent, en een stukje naar het noorden loopt, komt er al een politieauto aan en kan je zo instappen. Dit om het nog makkelijker te maken. Zie ook WikiGTA voor missiebeschrijvingen als je het even niet meer weet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.