Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooie signature, maar ik heb het gevoel dat zijn rechterarm een beetje weg is. En dan vraag ik me toch af wat jij aan deze sig hebt gedaan en wat er al was :engel:

Die tekst is dan ook een minpuntje, voor de rest goed gedaan KUTGW

7.5/10

Geplaatst:

Mooie signature, maar ik heb het gevoel dat zijn rechterarm een beetje weg is. En dan vraag ik me toch af wat jij aan deze sig hebt gedaan en wat er al was hypocrite.gif

Die tekst is dan ook een minpuntje, voor de rest goed gedaan KUTGW

7.5/10

Render: Klik!

En mag ik dan vragen wat er precies fout is aan de tekst?

Geplaatst:

onduidelijk, als je titel van je topic niet big red monster had geheten wist ik niet dat red erbij moest, als cheers niet eens had gezegd dat er tekst was zou hyet me pas veel later zijn opgevallen of mischien helemaal niet!!!Je render verklaart waarom een deel van zijn arm weg is ^^.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem eigenlijk niet geweldig. Allereerst de render, ik vind dat je hem te veel hebt ingeblend waardoor het nep lijkt, vooral bij de oren stoor ik me, ook vind ik dat de render niet echt goed bij de achtergrond past. Dan de tekst die je vaagjes op de achtergrond ziet vind ik niet echt mooi, je kan het nauwelijks lezen en het enige wat het doet is in de weg zitten. De achtergrond vind ik wel goed gelukt, alleen links en rechts naast het hoofd heb je van die gekke blauwe stippen, het zou mooi zijn als je die weg kon halen.

Sorry, kan beter.

Bewerkt: door BoerBanaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...