Jump to content

PS3 Online


Cj-shooter

Recommended Posts

Hey allen,

Sommige kennen mij maybe als CJ-shooter, alleen het wachtwoord vergeten, en ik heb namelijk geen zin om het opnieuw op te vragen. Maar genoeg gelult.

Mijn vraag:

Hoe kan ik met mijn PS3 (wordt morgen ofsow besteld) online spelen (GTA IV).

Dat wil ik wel graag. Hoop dat jullie mij kennen helpen

Ltrzzz,

Sven

>>> Door Lantyz: Accounts samengevoegd. Eventueel verloren wachtwoord kan worden aangevraagd via je nieuwe e-mailadres.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je mag maar 1 account hebben. Als je er meerdere hebt krijg je een hele mooie ban :7 . Moet je maar niet zo lui zijn...

Maar even antwoord op je vraag: HIER kun je een account aanmaken voor het Playstation Netwerk. Met dat account kun je je dan heel simpel inloggen op je PS3.

Als je bent ingelogd start je GTA IV op, druk je op het pijltje omhoog om je mobiel te openen en selecteer je multiplayer. Daar selecteer je je favoriete mode en dan zou je als eht goed is in een server gegooid moeen worden. Als je problemen krijgt moet je DIT topic eens bezoeken...

Link to comment
Delen op andere websites

Je mag maar 1 account hebben. Als je er meerdere hebt krijg je een hele mooie ban :7 . Moet je maar niet zo lui zijn...

Maar even antwoord op je vraag: HIER kun je een account aanmaken voor het Playstation Netwerk. Met dat account kun je je dan heel simpel inloggen op je PS3.

Als je bent ingelogd start je GTA IV op, druk je op het pijltje omhoog om je mobiel te openen en selecteer je multiplayer. Daar selecteer je je favoriete mode en dan zou je als eht goed is in een server gegooid moeen worden. Als je problemen krijgt moet je DIT topic eens bezoeken...

Ok thnx! En ik weet het mailadres waarmee ik op dat account was geregistreerd niet meer x') Dus laat ik et maar bij dit account als het mag.

Voordat je gaat lopen schreeuwen dat je nog geen mobieltje hebt, die krijg je pas na een aantal missie's ;)

Dat weet ik! Me neef heeft dit spel ook en die heeft het al gezegt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Deze vraag heeft in kwestie toch vrij weinig zin,

Aangezien er zelden genoeg mensen online zijn om een game mee te beginnen :(.

>>> Door Big Boss: Datums, datums, datums! Een vier maand oud topic bumpen met een reactie als deze heeft in kwestie ook weinig zin. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn altijd genoeg mensen online. Je moet er alleen voor zorgen dat je een goede verbinding hebt en af en toe moet je een aantal keer een andere lobby opzoeken. Er zijn altijd wel lobby's waarin veel mensen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort GTA IV Complete Edition kopen voor op de PS3. Nou is mijn vraag of ik dan met een van me vrienden,

die GTA IV op de PS3 heeft, samen online kan spelen met hem.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het kan wel maar soms krijg je een fout

Alvast harstikke bedankt voor het reageren , maar ik bne nog niet zo nieuw met GTA online,

dus wat voor fouten kunnen er dan komen, dat ik niet met hem online kan spelen, of adnere fouten?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...