Gast Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Hey, Ik wordt de laatste tijd neergeschoten door de politie zonder wanted level,ik heb geen cheats gebruikt en het is altijd als ik net wasted ben geweest. Hebben anderen hier ook last van? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Ik heb GTA San Andreas nu al sinds 2004 en heb dit nooit voorgehad Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Zit je dan in een parkeergarage van de politie met de cheat Geen wantedlevel? Reageren
Gast Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Er staat dat ik geen cheats heb gebruikt...,loop gewoon op straat... (Ik heb het alleen op XboX,op PC heb ik het niet.) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Geplaatst: 20 november 2010 Dit gebeurt inderdaad wel eens. Niets om je zorgen over te maken, lijkt mij. Gebeurt vaker dan normaal als je een cheat hebt gebruikt om je wanted level weg te krijgen. Reageren
Sublime Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Geplaatst: 20 november 2010 Dit gebeurt inderdaad wel eens. Niets om je zorgen over te maken, lijkt mij. Gebeurt vaker dan normaal als je een cheat hebt gebruikt om je wanted level weg te krijgen. of waren ze gewoon racistisch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.