Ultimate-Killer Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Hallo Allemaal, Ik heb alweer een Probleem ik heb voor Sa een Roadtrain geinstallt... Maar dit is de foto van de download: Maar voor mij is het geen probleem als ik de skins zelf moet maken Alleen hoe kan ik dat maken? want er zaten geen .TXD files bij Of moet ik gewoon de normalen zonder modded zoeken om die te skinnen? Dit is de foto van de trailer zonder kleur: En let niet op de Baggage karretje want deze mod vervangt de beggage trailertjes Reageren
Beagle Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Je wil de skin van die mod aanpassen? Dan moet er een txd bij gezeten hebben, anders kunnen die nieuwe afbeeldingen niet in het spel zitten. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2010 (bewerkt) Er zitten geen TXD files in Beagle. Just Take A look: Alleen van de truck maar niet voor de trailers Bewerkt: 16 november 2010 door Ultimate-Killer Reageren
Beagle Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Weet je zeker dat ze niet in roadtrain.txd staan? Anders worden texturen uit de originele txd's gebruikt. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2010 (bewerkt) Weet je zeker dat ze niet in roadtrain.txd staan? Anders worden texturen uit de originele txd's gebruikt. Man ik moet uit m,n Doppen kijken Hoe kan ik ze dan er in krijgen? gewoon Roadtrain in gta3 plakken met Imgtool? Of moet ik met TXDworkshop het in de de TXD mapjes zetten die er al waren? Bewerkt: 16 november 2010 door Ultimate-Killer Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Owkee Nu heb ik dat .txd failtje in m,n GTA3 geplakt alleen nu zie alleen maar kleur op een afstandje en als ik dichterbij kom is ie weer wit... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.