Jump to content

Hoe onderschep ik het gevangenentransport?


BILAL7000

Recommended Posts

Ik ben in de missie gekomen waar je een gevangenen convoy moet onderscheppen , ik heb al van alles geprobeert het convoy klem rijden en proberen het stuur over te nemen door op het drie hoekje te duwen maar dat gaat niet , ook heb ik geprobeert het convoy onder vuur te nemen of op de banden te mikken .Weet iemand aub hoe ik door deze missie kan geraken ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het over The Lost and Damned, toch? Ik ben direct naar de deur gesprint en toen ben ik maar één keer geraakt, daarna wordt het erg makkelijk met het rijden.

Ja ik heb het over the lost damned sorry had dat niet vermeld, je bent naar de deur gesprint maar hoe open je de deur van die bus op welke toets moet je duwen normaal gezien het drie hoekje op je controler dacht ik ,is voor te het stuur over te nemen ?Ik sprint naar die deur maar krijg die bus deur niet open .

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat het om de missie "Off Route"? Ik heb nog nooit meegemaakt dat de bus wegreed. Ik rij altijd met een politieauto het terrein op waarna ik de auto gebruik als cover om alle agenten neer te schieten. Kan je meteen seagull 11 neerschieten zonder wanted-level te krijgen.

Ok ik ga het zo eens proberen , in de missie opdracht staat nochthans zo omschreven onderschep het gevangenen transport .Daarbij ga ik er van uit dat ze met onderscheppen bedoelen als het transport in beweging is dus als de bus vertrekt op de weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...