TAD18 Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 (bewerkt) Hallo Allemaal, Ik weet niet of dit de juiste plek is voor het topic, maar toch is het een technisch probleem. Ik zit met een groot probleem. GTA IV wil niet meer laden. Ik heb verder niets gedaan en nu als ik op het icoontje klik komt er een rockstargames socialclub venstertje en als ik op start druk komt er niets en gebeurt er niets, normaal gesproken zou hij nu laden. Wat moet ik doen? Alvast bedankt, TAD18 Bewerkt: 17 november 2010 door TAD18 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Probeer eens het spel op te starten via LaunchGTAIV.exe als administrator. LaunchGTAIV.exe is standaard te vinden in de map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV. Als dit niet werkt, heb je dan GTA IV voor dit probleem goed kunnen spelen? Je kan ook eens proberen om de nieuwste patch te (her)installeren. Reageren
knuppeltje Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Probeer anders GTA IV opnieuw te instaleren, dit had het probleem toen bij mij verholpen. Dat kost mischien wat meer tijd, maar dan zou het wel moeten lukken. Succes. Reageren
TAD18 Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Hij werkt wel maar alleen met Xliveless, maar dan werken de mods niet en dat vind ik rot Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 En dat is niet waar, met Xliveless werken je mods nog gewoon. Als ze niet werken heb jij iets fout gedaan Reageren
TAD18 Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2010 (bewerkt) Ik heb xlive.dll toegevoegd nu werkt mijn game gewoon weer naar behoren, ik had verder moeten kijken dan mijn neus lang was. Alsnog bedankt voor de raad het heeft deels geholpen. TAD18 Bewerkt: 18 november 2010 door TAD18 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.