gamerrr Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik had een vraag over het tunen in willowfield... : Weet iemand waar je zo'n slamvan misschien kan vinden, of andere mooie auto's die je daar kan tunen? (geen savana's! of andere die heb ik al zovaak getuned:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 De slamvan kan je vinden achter de Sex Shop, ook een mooie auto om te tunen is de Blade. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) zoekfunctie hier gaan al tig topics over. Bewerkt: 28 juni 2005 door Wesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Waar kan je de slamvan tunen wat ik ben al bij heel veel geweest alleen dan gaan de deuren niet los van de garage! groeten marcelheerde, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerrr Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ja, maar welke sex shop dan? verder bedankt ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jok3r Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Bij 'Loco low co ' dat is bij Los Santos . Als je er niet uitkomt kijk dan even bij de Walktrough en dan bij Modshops. ^ | | @ Marcel Bewerkt: 28 juni 2005 door Jok3r Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerrr Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ja, ik snap wel dat ik bij loco low moet zijn maar weet iemand misschien WAAR ik moet zijn om de slam van te halen? ( ik weet wel bij een sexshop, dat stond er eerder maar waar moet die sexshop dan zijn??) <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jok3r Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Dat staat ook in de walktrough <_< , en kijk gewoon waar die wagen ongv rijd op de kaart bij Slamvan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerrr Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ik heb net ff gekeken bij de walktrough naar slamvan en de locatie ervan maar hij was er niet ... export gerelateerd .. ?? bij de sexshop zou hij moeten staan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 De Slamvan rijd door heel San Andreas heen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik vind hem het meest in LV, of in LS vlakbij Rodeo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
topcat07 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 lol bij de sex shop dilido kopen en dan mensen achter na renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.