Jump to content

Persoonlijke Foto

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: Persoonlijke foto

Stijl: Strak

Grootte: Zo groot als daar is toegestaan...150x150 toch?

Voorbeeld: -

Tekst: -

Rand: Zelfde als avatar/signature

Kleuren: Zelfde als avatar/signature

Render (optioneel): -

Extra (optioneel): Het moet bijna dezelfde afbeelding zijn als m'n huidige avatar, alleen dan groter. Dus een deel uit m'n sig met het gezicht van Davids en dan in dezelfde stijl als m'n avatar. Zonder oranje balk in 't midden of tekst, gewoon oranje rand, witte achtergrond en een deel van 't gezicht van ons aller Edgar.

Alvast mijn hartelijke dank! :)

Geplaatst:

Eventjes ontspanning tijdens het maken van huiswerk kan geen kwaad. Ik heb drie versies zodat je voor jezelf een goede keuze kunt maken in hoeverre Edgar op het plaatje moet verschijnen.

post-1925-1289997515,22.jpg post-1925-1289997520,23.jpg post-1925-1289997525,55.jpg

Geplaatst:

Kijk, dat zijn snelle reacties...alleen ben ik nog niet helemaal tevreden :$

Afbeelding 1 is in ieder geval hoe groot ik Edgar erin wil hebben en ook qua stijl is het wat ik in gedachten heb. Alleen als ik 'm nu vergelijk met m'n signature zie ik twee verschillen. Allereerst is de achtergrondkleur bij nader inzien niet helemaal wit. Die zou ik graag hetzelfde willen zien als in m'n signature. Daarnaast zit er in m'n signature een soort grijze overgang tussen Davids en de achtergrond...die zou ik ook graag terug willen zien in de persoonlijke foto.

Zou tof zijn als je dat voor elkaar weet te krijgen .Levi. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...