Jump to content

Sneller downloaden utorrent

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo alemaal ik heb een vraagje kan ik sneller downloaden met utorrent ik heb 100mkbs internet helpen graag

Geplaatst:

sneller downloaden kan niet, als de seeders en leechers geen snellere snelheid hebben of jij geen betere internetsnelheid hebt. So forget it..

Geplaatst: (bewerkt)

sneller downloaden kan niet, als de seeders en leechers geen snellere snelheid hebben of jij geen betere internetsnelheid hebt. So forget it..

Dat gaat wel bij mij is het nu de download snelheid nu tussen de 19 en de 25 MB/s i.p.v. 100 kB/s..yep.gif

Maar aangezien dat warez is mag ik niet zeggen hoe dat moet.icon_cab.gif

Bewerkt: door woody268

Kunnen torrents dan alleen maar gebruikt worden voor illegale doeleinden? (Ik heb er geen verstand van ofzo, dus ik vraag dit even..)

Bewerkt: door Dotz

Kunnen torrents dan alleen maar gebruikt worden voor illegale doeleinden? (Ik heb er geen verstand van ofzo, dus ik vraag dit even..)

Nee, er zijn legale doeleinden, dus de 2de post slaat eigenlijk nergens op.

Je zou kunnen Portforwarden als je een te strenge router hebt, hoe dit moet kan je zelf even zoeken op google bv:

portforwarden utorrent

Het zou de torrent kunnen versnellen omdat je dan meer verbindingen kan maken (omdat de router niet alle connecties tegenhoud). Let op, "het zou". Dat betekent dat als er niet genoeg seeders of leechers (met goede upload snelheid) zijn dat je er als nog niets aan hebt. Tevens kan het ook zo zijn dat je internetprovider een lage bandwitdth heeft.

Bewerkt: door Maikle
Geplaatst:

En toch word torrent voor het grootste deel gebruikt voor illigale doeleiden. Wat betekent dat er hier niet over gepraat mag worden, zoals Jesperkaj al zei.

Geplaatst:

Torrents zijn op zichzelf niet illegaal, maar het uploaden van software/muziek/films wel. En omdat 99% van de µTorrent-gebruikers daar aan doet, gaan we hier geen hulp bieden aan mensen met problemen met µTorrent.

Daarnaast wil ik verzoeken om niet alsnog hulp te gaan bieden als het tegen de forumregels is en daar ook op gewezen is.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...