BILAL7000 Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Ik heb probleemen met het armworstelen , je moet draaien met rechter analoog dacht ik , maar ik draai en verlies steeds zijn er mensen die eventueel tips hebben hiervoor? Reageren
zwierd Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 ehm.. je moet heen en weer gaan met je joystick neit rondjes draaien Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Ik doe ook steeds wat er gezegd word maar ik verlies ook steeds.. Snap niet dat er mensen eigenlijk deze minigame kunnen Reageren
BILAL7000 Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2010 ehm.. je moet heen en weer gaan met je joystick neit rondjes draaien danku voor de tip .Ik ben niet goed in games Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 Ik vind het het makkelijks door het stickie tussen duim en wijsvinger te nemen en vervolgens te schudden alsof m'n leven er van af hangt, appeltje eitje, succes verzekerd Reageren
ivaan73 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 welke armwostel. kan iemand helpen ik wil er ook heen? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 welke armwostel. kan iemand helpen ik wil er ook heen? Het armworstelen in TLAD, dat kun je volgens mij doen in het 'café' van de Angels of Death. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Je kunt dit doen in de buurt van het "Angels of Death"-clubhuis (Snapmap), in het "Uptown Rider's"-clubhuis (Snapmap) en uiteraard ook in je eigen The Lost-clubhuis (Snapmap). Mits je de storyline nog niet voltooid hebt natuurlijk. Reageren
Casss Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ik leg de analoog van de controller altijd op me knie en begin dan te schudden. xD Een keer heeft mijn vader het geprobeert. Gelijk 400 euro rijker. Reageren
ivaan73 Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Je kunt dit doen in de buurt van het "Angels of Death"-clubhuis (Snapmap), in het "Uptown Rider's"-clubhuis (Snapmap) en uiteraard ook in je eigen The Lost-clubhuis (Snapmap). Mits je de storyline nog niet voltooid hebt natuurlijk. Thanks voor de SnapMap. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.