Jump to content

Probleem met arm worstelen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb probleemen met het armworstelen , je moet draaien met rechter analoog dacht ik , maar ik draai en verlies steeds zijn er mensen die eventueel tips hebben hiervoor?

Geplaatst:

ehm.. je moet heen en weer gaan met je joystick neit rondjes draaien

danku voor de tip 0_0 .Ik ben niet goed in games

Geplaatst:

Ik vind het het makkelijks door het stickie tussen duim en wijsvinger te nemen en vervolgens te schudden alsof m'n leven er van af hangt, appeltje eitje, succes verzekerd :tu:

• 1 maand later...
Geplaatst:

welke armwostel. kan iemand helpen ik wil er ook heen?

Het armworstelen in TLAD, dat kun je volgens mij doen in het 'café' van de Angels of Death.

Geplaatst:

Je kunt dit doen in de buurt van het "Angels of Death"-clubhuis (Snapmap), in het "Uptown Rider's"-clubhuis (Snapmap) en uiteraard ook in je eigen The Lost-clubhuis (Snapmap). Mits je de storyline nog niet voltooid hebt natuurlijk.

Geplaatst:

Ik leg de analoog van de controller altijd op me knie en begin dan te schudden. xD Een keer heeft mijn vader het geprobeert. Gelijk 400 euro rijker. :D

Geplaatst:

Je kunt dit doen in de buurt van het "Angels of Death"-clubhuis (Snapmap), in het "Uptown Rider's"-clubhuis (Snapmap) en uiteraard ook in je eigen The Lost-clubhuis (Snapmap). Mits je de storyline nog niet voltooid hebt natuurlijk.

Thanks voor de SnapMap.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...