S.Knoop Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 Nu ben ik deze missie gaan spelen, maar wat ik ook doe. Niks werkt. Ik doe wat er onder in beeld wordt aangegeven en krijg alles beantwoordt met bad terwijl ik het gewoon goed doe. Kan iemand deze missie voor mij proberen? Ik heb mijn savegame bijgevoegd. GTASAsf2.b
S.Knoop Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2010 Nu ben ik deze missie gaan spelen, maar wat ik ook doe. Niks werkt. Ik doe wat er onder in beeld wordt aangegeven en krijg alles beantwoordt met bad terwijl ik het gewoon goed doe. Kan iemand deze missie voor mij proberen? Ik heb mijn savegame bijgevoegd. Ik heb deze missie op m'n oude PC met XP wel makkelijk kunnen halen, maar nu speel ik de game onder Windows7. Mischien dat dit het probleem veroorzaakt. Maar dat weet ik niet want verder loopt alles perfect.
.Timothy Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 Vriendelijk verzoek om eerst even de regels voor het aanvragen van een missie door te lezen en het topic in het goede forum te plaatsen, bij voorbaat dank.
Recommended Posts