Jump to content

Prince of Persia

Recommended Posts

Geplaatst:

Prince of Persia

Ontwikkelaar: Ubisoft

Uitgever: Ubisoft

Genre: Actie, Avontuur

Platforms: PC, Playstation 2, Playstation 3, Playstation Portable, Xbox360, Xbox, Nintendo DS, Wii

Aantal spelers 1

Release /

Demo Nee

Het verbaasde me eigenlijk dat er nog geen Prince of Persia topic is, want dit zijn hele leuke spellen.

POPFSPS3boxart.jpg

Geplaatst:

Ik heb nooit echt de recente Prince of Persia spellen gespeeld (volgens mij heb ik er 1tje met de "recente graphics" zeg maar).

Maar toch heb ik aan Prince of Persia mooie herinneringen xD. Vroeger, volgens mij midden jaren '90 was ik echt gek van dat eerste Prince of Persia spel. We hadden hier thuis een oude computer staan (is al heel lang weg, want werkte ook niet meer), en ik had een diskette met dat spel (is ook al weg, want die diskette werkte volgens mij ook niet meer, en we hebben ook niet echt computers meer die diskettes kunnen draaien :puh:). Altijd als ik op de computer ging, was het quasi altijd dàt spel. Ik was er gek op xD. Ik was er nooit echt goed in, maar vond het toch heel leuk.

Nu kan je het gewoon op internet spelen, dat heb ik ooit eens gedaan, maar ik vind de besturing best kut eigenlijk van dat spel xD. Nou ja... Toch mooie herinneringen aan Prince of Persia.

Geplaatst:

Ik vind het zelf ook een zeer leuk spel. Binnenkort maar eens even de Prince of Persia Trilogy kopen, want daar zitten de 3 oudere games in in HD. 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...