jwalk1 Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 beste mensen, ik ben nieuw op het forum maar had een vraag, ik heb net 2 nieuwe bussen gedownload: de DAF en de den Oudsten. nu heb ik het probleem dat als ik het spel ga spelen en de bus zie staan dat hij de foutmelding gaat geven dat ik het programma moet beeindingen. gr. Jens Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 Topic verplaatst naar het correcte forum. Volgende keer graag even verder kijken, dan had je het SA: Modding forum gezien dat je naar de Modding Fora had gebracht. De foutmelding komt hoogstwaarschijnlijk doordat je met jouw versie van het spel, niet kunt modificeren. In de downloaddatabase staat een patch waarmee je ervoor zorgt dat je wel kunt modificeren. Voer die uit en het moet werken. Succes! Reageren
jwalk1 Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2010 (bewerkt) ik neem aan dat u bedoelt dat ik de downgrade patch moest downloaden? zo ja dat heb ik gedaan maar hij was al op 1.0 dus hij blijft dezelfde foutmelding geven de foutmelding de instructie op 0x006e3d9c verwijst naar geheugen op 0x0001c1c. een lees- of schrijfbewerking op geheugen is mislukt: read. klik op OK als u het porgramma wilt beëindigen. gr. Jwalk1 Bewerkt: 19 november 2010 door jwalk1 Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Geplaatst: 20 november 2010 ik neem aan dat u bedoelt dat ik de downgrade patch moest downloaden? zo ja dat heb ik gedaan maar hij was al op 1.0 dus hij blijft dezelfde foutmelding geven de foutmelding de instructie op 0x006e3d9c verwijst naar geheugen op 0x0001c1c. een lees- of schrijfbewerking op geheugen is mislukt: read. klik op OK als u het porgramma wilt beëindigen. gr. Jwalk1 Meschien je heb je Carcols of Handling verandert voor je mod? Soms crasht gta als je dat verandert. Als je het goed doet niet. Of gebruik je S.A.M.I? (SAN ANDREAS MOD INSTALLER) Reageren
jwalk1 Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2010 ik gebruik inderdaad sami, over de andere dingen heb ik geen idee of ik iets verkeerd heb gedaan? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 20 november 2010 Rapport Geplaatst: 20 november 2010 Soms ligt ,t ook aan Sami Ik raad je aan om IMG.Tool.2 te downloaden en dan de bussen te instaleren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.