Jump to content

foutmelding gedownloade bussen

Recommended Posts

Geplaatst:

beste mensen,

ik ben nieuw op het forum maar had een vraag, ik heb net 2 nieuwe bussen gedownload: de DAF en de den Oudsten.

nu heb ik het probleem dat als ik het spel ga spelen en de bus zie staan dat hij de foutmelding gaat geven dat ik het programma moet beeindingen.

gr. Jens

Geplaatst:

Topic verplaatst naar het correcte forum. Volgende keer graag even verder kijken, dan had je het SA: Modding forum gezien dat je naar de Modding Fora had gebracht.

De foutmelding komt hoogstwaarschijnlijk doordat je met jouw versie van het spel, niet kunt modificeren. In de downloaddatabase staat een patch waarmee je ervoor zorgt dat je wel kunt modificeren. Voer die uit en het moet werken. Succes!

Geplaatst: (bewerkt)

ik neem aan dat u bedoelt dat ik de downgrade patch moest downloaden? zo ja dat heb ik gedaan maar hij was al op 1.0 dus hij blijft dezelfde foutmelding geven :cry:

de foutmelding

de instructie op 0x006e3d9c verwijst naar geheugen op 0x0001c1c. een lees- of schrijfbewerking op geheugen is mislukt: read.

klik op OK als u het porgramma wilt beëindigen.

gr. Jwalk1

Bewerkt: door jwalk1
Geplaatst:

ik neem aan dat u bedoelt dat ik de downgrade patch moest downloaden? zo ja dat heb ik gedaan maar hij was al op 1.0 dus hij blijft dezelfde foutmelding geven :cry:

de foutmelding

de instructie op 0x006e3d9c verwijst naar geheugen op 0x0001c1c. een lees- of schrijfbewerking op geheugen is mislukt: read.

klik op OK als u het porgramma wilt beëindigen.

gr. Jwalk1

Meschien je heb je Carcols of Handling verandert voor je mod?

Soms crasht gta als je dat verandert. Als je het goed doet niet.

Of gebruik je S.A.M.I? (SAN ANDREAS MOD INSTALLER)

Geplaatst:

Soms ligt ,t ook aan Sami Ik raad je aan om IMG.Tool.2 te downloaden

en dan de bussen te instaleren

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...